fijn weekend

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
ff middernacht
net thuis van het werk en ff zitten
haal ik ff de mailbox leeg
heb wat opgeslagen wat beantwoord
dat ben aardig bij
en nu ook blij met een lang weekend

het gaat bij de naaam
een Pareltje
en ik ben het er mee eens
en U
?

  photo Simplicity-gives-Us-a-Wonderful-Life-Easy-Branches_zps7cfe5876.jpg

in de serie plaatsen op de wereld
vandaag de
L

  photo Lottum_rozendorp_zps9787e161.jpg

en zondag de
M

  photo water0116_zpsbd228eeb.jpg

en aan U de vraag wat hebben deze twee gemeen

wens U een fijn weekend

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

28 thoughts on “fijn weekend”

  1. Het pareltje is een ouwetje…maar idd wel mooi.
    Had gouden parels verwacht hihi
    En Lottum een pracht in het echt we hebben daar al 2 x een route gefietst…je komt ogen tekort…
    Ook een keer met allemaal velden africaantjes ipv rozen grijnzzzz
    De pps geeft aardig weer hoe het daar is…trusten

    1. hoi Rob,
      ja hé, mooie plaatsen aan de Maas net als Rotterdam.
      en wat dacht je van Maaseik.?? ligt ook niet in Limburg.
      Is een grapje, maar wel de waarheid.
      Fijn weekend voor jou, en even een melding, je kan bij mij niet meer in “OVER”schrijven, alleen maar in een blog.
      Groetjes, Rinus

  2. Ha die Karel,
    wat heb je weer pracht ppsjes geplaatst, allemaal even mooi,
    de eerste als zowel Maastricht en Lottum, heel leuk om te zien.
    Heb vandaag een gezellige dag (avond) gehad met mijn lieve vriendin Blauwhartje,
    morgen na twee weken weer eens proberen aan een nieuwe pps te beginnen, wordt hoog tijd,
    en natuurlijk wordt het eentje van…….????
    Veel liefs en slaap lekker, Greetje

  3. Mogge Karel,
    drie mooie ppsjes, maar deze keer is alle mij bekend. De eerste “pareltje” beter bij mij bekend als “Eenvoud is levende schoonheid” heb ik in 2 versies. de een met zang van Jim Reeves, en de andere met de muziek die je nu hoort, maar vind deze muziek beter bij deze pps passen.!!!!! Ja Nellie denk er even erg makkelijk over, dat Lottum en Maastricht beide aan de Maas liggen, maar de maas loopt van uit Frankrijk tot aan Rotterdam, dus voor de duidelijkheid, beide liggen inderdaad aan de Maas, maar wel in Limburg. Voor de blog, voor elke pps de mooie 🙂 🙂 🙂 en wel omdat het al weer lang geleden is dat ik ze weer eens hebt gezien. Fijne zondag en mak an maat.

  4. Ja soms lees je wat anders dan er staat hihi
    En je bent bij jou zo aan het klikken dat de tekst soms vergeten wordt whahaha
    Maar goed we doen het wel met deze tot het maandag is 😉
    Mzl

Geef een reactie

