3 mooie plekken

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
ff middernacht
net thuis van het werk en ff zitten
haal ik ff de mailbox leeg
heb wat opgeslagen wat beantwoord
dat ben aardig bij
las in een reactie van iemand die het echt
leuk vond op deze wijze op plekken te komen
die anders nooit bezocht zouden worden
vandaar nu 3
had
ik
gister niets met een J
bij de serie over plekken op de wereld
vandaag de K
nu maal 3
en alle 3 hebben ze
geschiedenis in zich en bevinden zich in
3 landen
ik kan alleen maar zeggen
geniet er van

  photo Kinderdijk-sunset-in-snow_55271.jpg

 

  photo klagenfurt.jpg

 

  photo LAN_800132590303029_2-47-66084.jpg

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “3 mooie plekken”

  1. dag Karel,
    weer pracht ppsjes hier gezien, mooi….die oude ambachten en schitterende opnames van
    de molens bij Kinderdijk, een hele toffe keuze.
    Fijne avond toegewenst met lieve groetjes, Greetje

Geef een reactie

