wat geschiedenis en mooie plaatsen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
ik heb al wat plaatsen geplaats
nu heb ik een pracht pps
" het leven van een Indiaan "
dat bracht bij herrineringen
een paar dagen geleden alweer
bij een slagveld , ja nog wat langer terug


Slag bij de
Little Bighorn


 photo 061.jpg

deze twee fototjes nam ik in 1976
en heb er nu wat geschiedenis in gelinkt


 photo 062.jpg

 

  photo zg0.jpg
ff op alleen lezen klikken

in een serie over plaatsen
over de wereld
vandaag
eens geen plek met een J beginnend
maar het scheelt niet veel

  photo IJsland2010619.jpg
ff op alleen lezen klikken

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs

 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “wat geschiedenis en mooie plaatsen”

  1. Mooi wat is mooi…een mooi mens ben je in ieder geval…;)
    soms onvoorspelbaar maar meestal een open boek.
    Morgen de geschiedenis eens doorspitten ppsje vind ik maar lala al is de muziek erbij prachtig.
    En ja ijslan wie weet ooit nog eens een keer…trusten

  2. Ha je was een blonde krullenbol en nog nat achter de oren 😉
    Ja de geschiedenis van de Indianen is er een om te kennen…denk gelijk aan winnetou and old shatterhand…of zoiets. De favoriete serie om te lezen van manlief en zijn pa
    Maar nu in het hier en nu…genieten van de zon
    Mzl en fijne werkdag.

  3. Dat genieten gehad en zelfs kleertjes voor robin gevonden…cadeautjes klaar haha net op tijd toch?
    Nieuwe outfit en wat om te spelen…ik ben tevree…
    Smakelijk en fijne avond

  4. Hoi Karel,
    ja een beetje laat, Maar wilde echt vandaag de mailtjes kwijt, dus buiten het andere werk even goed doorgegaan en een leuk partijtje mails in jullie box gegooit. Ppsjes zijn leuk en wat geschidenis (gelukkig geen bijbelse – vroeger al genoeg van gehad) met aardige informatie, ook al heb ik het nog niet helemaar doorgelezen. Blogje is genoeg 🙂 🙂 🙂 🙂 waard, dus nu toch een glimnlach voor jou.
    Druk met de mails bezig geweest en ook nog dingen voor gewerkt, die over enkele dagen opgehangen en klaar gemaakt kunnen worden. Ook alvast mijn scoot in de bus gezet, voor mogen in het ziekenhuis te zijn voor de MRI scan. In het vervolg zal het niet zoveel mails meer zijn, daar de grootste aanvoer door één persoon is gestopt, met een hele goede rede, waar ik zeker achter staat.!! Zo kan in ieder geval vannacht aardig op tijd naar mijn bed.
    Hooguit 1 uur zal het ziujn, dus een echte nachtrust en morgen bijtijds eruit.
    Ik weet je dienst op het ogenblik niet, maar of werkse of truste voor starks maat. Mzl

  5. Vast wel…wil altijd iets hebben waarvan ik zeker weet dat ze het leuk vinden…
    Marijn maak je altijd blij met auto’s en van de vele die hij heeft weet ie je haarfijn te vertellen die heb ik van jou hè oma…haha…
    Kers op de taart is dat…trusten

Geef een reactie

