hart verwarmende gedachten en een pracht eilandje

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
ik had gister een fijn fietsritje
en bij thuiskomst toch nog een was gedraait
vandaag nog een was en stoffen en zuigen
kan ook een pakket komen van UPC
dus ik ben niet ver van huis
maar zal mij niet vervelen

de geheimen van het hart
zo heet de pps
nu U moet het nog zien
maar ik vond het een pracht

  photo dreaming.jpg

 

in een serie over plaatsen
over de wereld
vandaag
eens naar een eilandje
ik zocht in mijn archieven vond geen plek
die begon met de I
maar Insula Sark wel


 photo 800px-Sark-aerial.jpg

 

 
ff op alleen lezen klikken

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “hart verwarmende gedachten en een pracht eilandje”

  1. Ha die Karel,
    de geheimen van een hart, schitterend muziek van Jim Reeves en mooie tekst.
    Prachtige beelden van een voor mij onbekend eilandje.
    Mooie keuze vandaag.
    Wens je een hele fijne dinsdag toe en maak er een mooie dag van,
    welterusten en slaap lekker,
    liefs Greetje

  2. Hoi Karel,
    Ja laten we hopen dat ik over een maand wat meer weet, en dat er ook heel veel aan gedaanis. Zag net even je reactie. Dus maar afwachten, maar de moed zakt aardig in m’n schoenen. hou je verder op de hoogte.
    ik kan niet altijd geluk hebben met de ppssen, beide ken ik, een uit 2009 en de tweede uit 2012. De eerste “De geheimen van een hart” vind ik zelf wat (te) kort, een paar dia’s erbij en het mooie lied van Jim Reeves zou compleet te horen zijn. Maar voor een deel daarvan toch een :).
    De andere “Insula Sark”een heel mooi eiland en autovrij, allen wat paarden en tractors die er rijden, als die laatste maar niet te hard rijden. Hier was het vroeger 16 km, maar nu rijden ze (en mogen ze) 45 km, maar er zijn webij de de 60 makkelijk halen. Maar zeker een heel rustig eiland. Als je op dia 2 kijkt zien je ook St. Malo. Daar heb ik eens gelost, duurde de hele dag, en in de avond reed ik daar weg, door het stadje heen. Dat was een prachtig stadje, maar geen tijd meer om te stoppen, en foto’s te maken. Het leek een soort spookstadje, waar ze de verlichting (gedimd) op alle mooie plekjes hadden staan. Nog nooit zoiets gezien, maar is ook alleen in de avond en nacht te zien. HEEL MOOI. Jij een fijn fietstochtje gehad, prachtig joh, en ik begrijp er morgen vroeg uit, of het voor je vrij zijn of werk is het ik er niet uit begrepen, slaapse voor dadelijk en morgen een prachtige dag. pluk de dag.

  3. Mogge Karel
    Ik heb (denk ik vanavond of vannacht) een aantal mooie steden, plekken en paatsen ppsje voor je, dus je kunt nog even doorgaan. Maar ga nu even slapen. De plaanen die ik voor vandaag had, zijn veranderd. Zou wat dingen in huis gaan doen, want dat is nog steeds niet op orde, maar zal nu andere dingen gaan doen, zodat ik donderdag na het ziekenhuis even door gaat met m’n scoot, om het een en ander in de trailer gagage te laten veranderen. Je hoort het later wel wat ik van plan bent, met een foto erbij, maar zal niet in één keer kunnen, dus bij het twedee siekenhuis bezoek afmaken.
    Wens je een fijne dag, en mak an hé maat. de 65 komt steeds dichterbij. hihihi.

  4. Nu kan ook niet dat je alle ppsjes kent die er rondgaan…en in de mail kijk ik alleen het begin…bevalt het kijk ik ze af en anders weg ermee…jij plaatst er meer en dan zie ik ze toch nog whahaha…zelf blijf ik het afwisselen met andere dingen.
    Mzl

  5. Nee die heb ik niet gedoopt…ben niet zo van bijnamen.
    Vroeger mochten we dat niet van pa…en ik luisterde héél goed whahaha
    Afkortingen van namen mocht ook al niet…hij zou het verschrikkelijk hebben gevonden als hij hoort dat ze onze jongste tinus noemen… 😉
    Trusten en zie je blogje vast wel verschijnen…bij mij komt er nu alleen een op FFF

Geef een reactie

