genieten

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
net thuis van het werk , ff zitten en de mailbox legen
hier en daar een reactie of een antwoordt en ik sluit af
en ga wat uurtjes pitten
ik ben vrij en blij
net als de zon
dat ik ben pleitte op het fietsie
maar ik laat U niet zonder een pracht pps
de teksten kunt U wel uitvoeren
maar het lijkt mij gezonder voor ons allen
deze oefeningen niet te doen
toch ?
oja deze gedachten zijn voor alle dag

  photo Afbeelding1.jpg

in een serie over plaatsen
over de wereld
vandaag
eens naar
Hřensko

  photo edmundsklamm-wanderung-bei-hrenskotschechien-d91cb514-e02a-4ad9-bc32-4731b60722fc.jpg
ff op alleen lezen klikken

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “genieten”

  1. Wat een verrassend nieuwe de bovenste en nog goede raad erin voor jou ook whahaha Geef de ogen goede kost hj
    Nog wel een paar maar deze viel me op grijnzzzz
    Prachtig is die…zitten genieten en ook van de teksten…en ja de onderste is mooi om een keer te zien…trusten

  2. goeie namiddag
    ik heb wat overuren geklopt en ben nu aan rust toe.
    dus geen gedoe zoals op die foto’s met mijn vrouw
    nee hoor, geen klaagmuur voor mij zoals in die pps
    nu nog wat genieten.
    fijne avond karel !

  3. Hoi Karel,
    wat later als je gewend bent van mij. Maar 2 uurtjes geslapen, en naar de orthopeed, die heeft het ook weer uit handen gegeven. Word de komende weken flink wat naar het ziekenhuis en dokterscentrum. Zoals deze week nog MRI scan, volgende week Cherurgie en de dag daarop Orthopedie, maar dan wel in het zieknhuis, dus een hogerede week daarop naar de dermatoloog, en zoals ik gaat denken, zal er na de scan wel worden gesneden in m’n voet.??? Nog tijd voor mails.?? Nog tijd voor slapen.?? alles word een “?”.
    Maar affijn, we zullen wel zien. nu je blog.
    Een mooie pps de bovenste , maar ik zal het de komende 50 jaar maar vergeten, zal me in die tijd niet lukken. Zeker een 🙂 waard, daar hij heel mooi is. Nu Hřensko, een prachtig stadje, met vele rotsen, dat is ook heel mooi. at wil zeggen een prachtige 🙂 waard. Daarbij voor mij allebei helemaal nieuw dus ook daarvoor een dubbele 🙂 🙂 . dacht dat het zo wel genoeg was.??? Was je dag nog niet goed, dan nu zelker wel.
    Wat je ook mocht aan het doen zijn, een heel prettige avond, en mak an maat.

Geef een reactie

