een uurtje minder slaap is geen reden om de dag niet de genieten

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

23:30 thuis van het werk gister avond
gelijk de klokken een uur vooruit gezet
ach de tijd vliegt toch altijd al
dan maakt dit ook niet meer uit
maar een kort nachtje dus
maar morgen ook weer een mooie dag
dus kijk met een bakkie in de ochtend ff
al het moois hier en ga dan de zon genieten

nee dit is geen plaatje van onze
mooie Betuwe
wat dan wel
kijkt U maar ff
en ik wed dat U geniet

  photo Jacaranda.jpg

in een serie over plaatsen
over de wereld
vandaag
weer eens naar Belgie
en wel het mooie
Gent

  photo 1236512.jpg

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “een uurtje minder slaap is geen reden om de dag niet de genieten”

  1. Nu karel dat is zeker genieten van al die prachtbomen…dat is wat ik op de Griekse eilanden ook zo mooi vind overal alles in bloei en in prachtkleuren…fruit van de boom plukken en schaduw van de olijfbomen….heerlijk.
    En Gent ja daar wil ik nog wel een keer rond wandelen…
    Trusten

  2. Mogge Karel,
    Voor mij de nacht een uurtje korter, of wat later gaan slapen.? Zal het laatste wel zijn. Laat ik nu toevalleig die “Jakaranda Tree” van de week binnen krijgen, dus heb hem heel kort geleden gezien, maar hij is zeker heel prachtig, daar krijg jij toch een 🙂 voor. moet ik wel uitkijken dat ik hem niet naar jullie stuurt, anders word er gedacht dat hij van jou afkomstig is. En dan die van Gent, deze pps is nieuw voor mij, en zeker ook een mooie. Gent is ook wel enigszins bekend voor mij, maar zeker de binnenstad niet. Dus ook een prachtige 🙂 daarvoor.
    Heb nog even werk, medicatie innemen, even m’n ene biertje benenden halen, en intussen de blogjes van Nellie bekijken en reageren, en dan zal het wel slapen gaan worden.??
    Pluk de dag maat, mzl

  3. Bijzonder mooie bomen Karel, een lust voor het oog om te zien.
    Voor mij is de pps van Gent een leuke herinnering van een paar jaar geleden
    toen ik er een weekend verbleef, prachtige stad.
    Voor jou een hele fijne zondag met liefs, Greetje

  4. Dat ging over een wandeling door Gent gekkie
    …en weet bijna zeker dat je de Griekse eilanden mooi zal vinden…stukken ongerepte natuur en zo heel anders dan het vaste land…ik raak er niet op uitgekeken.
    Vraag maar eens aan roel hihi
    Mzl

Geef een reactie

