dankbaar – mooie tijd

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

zaterdag en een zonnige op de koop toe
gratis en voor niets
ik ben naar het werk , maar geniet ook de zon hoor
ik hoop dat ook U de kans krijgt/neemt
om het te genieten
doen hoor
ik vind dat bij deze pps
" dankbaar "
ik een juist plaatje gevonden heb
wat zegt U

  photo 800px-gladiolen_bei_brensbach-kopie.jpg
ff op alleen lezen klikken

in een serie over plaatsen
over de wereld
vandaag
een stad waar ik 2 dagen door
en rond banjerde
en toen op de fiets stapte en Toscane
rond fietste

  photo IMG_0985.jpg

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “dankbaar – mooie tijd”

  1. Ja hoor gevonden…nu jij nog haha
    De bovenste vind ik er een van de bovenste plank…geweldig mooi.
    En ja na de Toscaanse bruiloft kijk ik naar de onderste ook met andere ogen hihi
    Je weet het wel als je hersentjes even laat werken 😉
    Trusten

  2. Mogge Karel,
    Een mooie pps “Dankbaar” met een mooi muziek van Gebroeders Brouwers. Goed voor een mooie 🙂 En dan Florencia met Il Silenzio, Ik ben er eens langs gereden, maar natuurlijk dit allemaal niet gezien, en dus een hele prachtige stad. Deze heeft zeker zijn 🙂 goed verdient, omdat ik hem ook nog eens niet had. Prachtig blogje. Jij lekker in het zinnetje achter het glas, is best uit te houden. Ook al moet je werken, zeker toch een fijne dag.
    Pluk de dag, maat.

  3. goede morgen Karel,
    een prachtige keuze vandaag.
    Italie was mijn favoriete vakantieland, ben er heel vaak geweest, van noord tot zuid,
    tot op Sicilie toe, persoonlijk vond ik de Toscane het mooiste stukje van het land.
    Zo, nu even een uurtje in de tuin werken en dan weer met de fiets er op uit,
    veel liefs en een fijne dag voor jou, Greetje

  4. haha ik denk meer aan een cabrio grijnzzzz
    Ja een stekkie kan ook van een plant zijn…en gaan groeien…wat moest jij met kogels? Vissen schieten?
    Groetjes en fijne werkdag

Geef een reactie

