gewoon mooi

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ik kan overleven in Frankrijk
heb er aardig wat fiets kilometertjes liggen
die taal verstaan en dan ook nog begrijpen
laat ik aan U
het gaat over mijn leven
nee ook het Uwe
kijk luister en geniet

  photo tegel35.jpg
ff op alleen lezen klikken

in een serie over plaatsen
over de wereld
vandaag
een waterweg die men in vele steden treft
dit maal Den Bosch

  photo floating20and20walking20diner20den20bosch201.png

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “gewoon mooi”

  1. Mijn leven, een hele mooie van Jeffy, dankjewel, leuk om nog eens te zien Karel.
    Jaaaa…. heb al meermaals een boottochtje in den Bosch gemaakt, schitterend mooi Karel….
    is ook een hele fijne stad om te winkelen, ga er minstens een keer per jaar met mijn dochters winkelen, eten, terrasje pikken enz. enz.
    Welterusten en tot morgen, liefs Greetje

  2. Nu het plaatje zegt het al je moet zelf de slingers ophangen…een prachtige om te zien, maar denk ik dan aan jou dan denk ik zo slecht gaat het de laatste tijd toch niet…of sla ik de plank mis?
    Dan moet je je melden hoor…je weet me te vinden.
    Dan de laatste wonen we zo dichtbij en ik ben er nog nooit geweest…
    Marijn toevallig in de laatste vakantie…dagje uit met de papa en mama, maar dat had je vast al gezien bij de foto’s…trusten

  3. Mogge Karel,
    ja weer eens in slaap gevallen op de stoel, en is dus helemaal niet fijn.
    Ma Vie – Mijn leven, een hele mooie van onze vriend Jeffy – helaas weer eens vermaakt, wat niet leuk is. deze is zeker al van 2009 (in mijn archief) maar wel de originele. Maar omdat hij erg mooi is toch een :).
    Ik ken den Bosch, maar niet het diepste van de binnenstad, en is ook heel mooi om daar eens rond te varen, zeker ok een mooie 🙂 waard.
    Ik wens je een fijne dag, maar ik ga nog even naar m’n bed toe, om normaal te slapen. Mzl.

  4. leuk om nog eens zo’n draaiorgelmuziek te horen. Mijn vader had zo’n collectie op 78 toeren destijds.
    Ik ga nu de slingers ophangen en me voorbereiden om tot 19 uur bezig te zijn op mijn werk.
    fijne dag !

  5. Het gaat over mijn leven zet je er zelf bij…nu dan word je er niet vrolijk van…
    Ha en met de fiets…met de auto is het 35 minuten rijden…dus een beetje te ver haha
    En dat slapen was niet al te best vannacht….hoesten, snotteren en zo meer.
    Mzl

Geef een reactie

