totaal anders dan gister

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ik maakte gister een mooi rondje met de fiets
zeg maar Ankeveen – Vecht – Loosdrecht
zag meerder ooievaars en ook nieuwe nestpalen
goede zaak dus
het was fris maar mooi weer


klik en zie hier

vandaag is het zien of ik de nieuwe
afstand bediening voor de tv goed geinstaleerd krijg
en ik wil mijn oude pctje met xp
over zetten op Linux
een upgrade naar een nieuwere windows
zit er voor dit ouwe kassie niet in
dus U ziet wel
ik amuseer me wel
en ik hoop U ook

dit is volgens mij nu
een plaatje zien en er het juiste ppsje in zetten
wat denkt
U

  photo 2.gif
ff op alleen lezen klikken

in een serie over plaatsen
over de wereld
vandaag
niet echt een plaats maar meer een plek

  photo central-park-01.jpg

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “totaal anders dan gister”

  1. hi Karel, wat heb je weer een pracht fietstoertje gemaakt,
    zou ik ook wel eens willen doen, erg mooie omgeving met van alles wat.
    Die andere twee presentaties waren ook mooi om te zien,
    de eerste met een mooi liedje en de andere over het bijzonder mooie Central Park,
    dank je dat ik hier van mocht mee genieten,
    veel liefs en voor zo meteen slaap lekker en straks gezond weer op,
    Greetje

  2. Zo die is snel hj
    Ja karel een goeie keuze van ppsjes…als ik ze binnenkrijg vind ik de meeste te zoetsappig maar vind het wel leuk om ze bij jou te zien…
    En ja dat park is geweldig…groot haha…trusten

  3. Mogge Karel,
    het eerste ppsje heeft een leuk muziekje, verder wil ik er maar niets over zeggen, had wat beter gekund. De andere Central Park, moest ik eerst even kijken welke het zou zijn, daar je ook enkele in zuid Afrika hebt, en waarschijnlijk wel meer ook over de wereld. Maar hij is zeker heel mooi en ook nog een onbekende Dus voor het blogje ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚
    Wat het linkje achter “klik en zie hier” betreft kan ik het weer niet zien.
    Wel als ik op Onedrive klikt zie ik alle mappen van jou onder de link :
    https://onedrive.live.com/?cid=a79d0fc7592c3559&id=A79D0FC7592C3559%2115869 en open ik de laatste map dan van gisteren krijg ik deze link te zien :
    https://onedrive.live.com/?cid=a79d0fc7592c3559&id=A79D0FC7592C3559%2115869#cid=A79D0FC7592C3559&id=A79D0FC7592C3559%2116605
    Dus wat er met de link aan de hand is weet ik ook niet, maar via een omweg toch kunnen kijken, en de foto’s (niet altijd op het JUISTE moment ๐Ÿ™‚ ) zijn prachtig.
    Voor mij de laatste 28 uur zijn verschikkelijk, en zal de nacht nog wel door gaan. We zullen wel zien hoe het zal lopen. Mzl

  4. Nu waren we beide buiten en eten halen haha…bij werd het ook nog een groen grasplantje…want die ik had was helemaal verdord…nu mooie bos rozen, fris plantje…nog een paar grotere planten maar dat misschien morgen als we naar het reisbureau gaan… ๐Ÿ™‚
    Moet ook strijken dus we zien het wel…tijd zat nog whahaha
    Fijne bankhangavond

  5. Als ze hier bij het vuil moeten dan haal ik gewoon nieuwe…altijd bloemen in huis
    Zo gezellig vind ik dat…minstens 2 bossen voor en achter in de kamer…en kleine vaasjes met 1 blom her en der whahaha…mzl

  6. Ja karel dan is het moeilijk om het te volgen en zeker op net 5 die stoppen ineens met een serie zonder vooraankondiging en een andere begint dan weer zomaar ineens…kijk meestal in de gids.
    Volg daar wel meer series… ๐Ÿ™‚
    Trusten hj

Geef een reactie

