heerlijk stil

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ik zei het gister al
vandaag is ikke vrij
en na de herrie van het werk
zoek ik vandaag de stilte op
en fiets een mooi stukje ondermeer
langs twee plekken waar ik voorgaande jaren
ooievaars op hoge nestpalen zag
eens zien of ze er al zijn

  photo 11cgn52.jpg
ff op alleen lezen klikken

een serie over plaatsen
over de wereld
vandaag
Brugge

  photo BRUGGE.jpg
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “heerlijk stil”

  1. Moggen Karel,
    Ja de STILTE is al bekend, maar zeker niet minder mooi met teksten van Toon Hermans, goed voor een prachtige 🙂 En Brugge zal voor de een bekend zijn (de pps dus) en voor de ander niet.
    Voor mij is het weer een nieuwe en ook nog een mooie, dus ook zerker een 🙂 waard. Zelf ben ik vaak in Brugge geweest, maar niet alle plekjes kunnen zien, maar daar heb je langer tijd voor nodig. Ik lees dat je een vrije dag hebt, en gaat fietsen en al een mooie route hebt gevonden, maar wel mak an hé, maak er een rustige dag van, dan kan je veel zien. Jij gaat kijken naar de ooievaren of ze er al zijn. Weet jij ook waarom deze dieren heel vaak op één poot staan.???
    Niet met het naar boven kijken in 7 sloten tegelijk rijden hé. 🙂 Ik gaa een tukje doen, daar m’n blog erop staat, en al in slaap bent gevallen op de stoel. Teveel werk gehad. Mzl.

  2. goede morgen Karel,
    WOW….. wat een pracht presentatie met buitengewoon mooie bewerkte foto’s en mooie teksten van Toon Hermans en plaatjes van Brugge is ook altijd mooi om te zien, herkenbaar voor mij,
    kortom…. een zeer geslaagd blog Karel.
    Geniet van je dag, zonnige groetjes Greetje

Geef een reactie

