Elastiek , ja we moeten elastisch zijn , zeker in het koppie

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

net na middernacht thuis
en nog ff voor deze buis
de mails , hier en daar een reactie
en ik ben pleitte
onder de wol

de week begint weer , ja voor mij gister al hoor

mijn rooster is van af zondag

ik heb een pracht van een pps

met een mij eigenlijk best aansprekende tekst

ik ben blij dat ik van goed ? ben

dat ? mag U invullen

  photo 6a013480a5ea2e970c014e868c3213970d-800wi.jpg

ff op alleen lezen klikken

een serie over plaatsen

over de wereld

vandaag

Antwerpen

  photo antwerpen.jpg

morgen wordt een dag met zon

dat de kans dat ik weg ben is groot

vandaag dus wat HH en zo wat meer

en nog een late avonddienst

geniet de dag

groet

karel

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

8 thoughts on “Elastiek , ja we moeten elastisch zijn , zeker in het koppie”

  1. Materiaal ???
    Een nieuwe voor mij die van Greetje…en ja er blijft altijd werk aan de winkel…wil je de rek erin houden…whahaha
    Dat ik nu bij een vrijgezellige de tips moet lezen 😉
    Slaap ze…oja antwerpen oud maar mooi.
    Trusten

  2. met al mijn vriendinnen van de laatste tijd gaat die rekker alle richtingen uit. 🙂
    zo blijft het leven toch nog spannend
    en het huwelijk een belevenis !
    fijne dag Karel !

  3. Mogge Karel,
    Kan net nog. Mijn mailbox is leeg en deie van jullie gevult. Bah wat een r*t nacht.
    ppsje van Greetje is prachtig, maar mag ik het houden op een HARD-houten plank.??
    Zit bij mij niet veel elastiek in. Zeker een 🙂 waard.
    En de andere Anvers, heb ik weer even mijn Antwerps op kunnen halen, en daarbij ook nog een mieuwe ook, heel mooi en leuk gezongen. Ook zeker en wel een 🙂 waard.
    Aan een nieuw blogje word gewerkt, maart wel na mijn slapen gaan, en dat is NU.
    Wens je een fijne verdere werkdag, en mak an hé.
    Want we worden zo weggehaald bij Nellie door Brigitte Kaandorp. Mzl

Geef een reactie

