ik wens U een fijn tuin weekend

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
mijn vrije dagen weer gedaan
maar er komen er wel weer nieuwe aan
we hadden mooie lente dagen
en gister ook wat regen
en ach de warmte komt ook wel weer
en al in al is dat goed voor de tuinen

  photo 1240403_792102390817151_720405057_n.jpg
en dan is het tijd voor het weekend
ik naar het werk
en U ieder op andere wijze genieten van het weekend
deze serie is bedoeld voor hen die groene vingers hebben
ben wel benieuwd of U er een idee heeft opgedaan
voor Uw tuintje

  photo tuin.jpg
tuin

  photo virtueletuin.jpg
virtuele tuin

  photo chinesetuin.jpg
chinese tuin

  photo tuinwandeling.jpg
tuinwandeling

ik zou zeggen geniet er van
maar als het kan ook wat van Uw eigen tuin
pak wat tijd voor Uw zelf

U weet wel dat ik nooit zonder op pad ga
 die exceptioneel is nu ook bekend
als ook de serie
unieke foto’s
maak ik vandaag eens een uitje naar zee
zelf was ik eergister op de Veluwe
ook een mooi tuintje



 photo images7J6AC9NA.jpg

 

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “ik wens U een fijn tuin weekend”

  1. Tja die laatste had ik al gezien allemaal…maar verder is het een aardig geheel en wat een prachttuinen…zoveel bloeiers hebben wij er net instaan 🙂
    Vind vooral de 1e en de 2e erg mooi…nr 3 had je wel weg kunnen laten whahaha 😉
    Trusten

  2. Mogge Karel,
    een heel mooi blog met de Lente en veel tuinen. Van de Lente moet ik eens uitzoeken of ik hem wel of niet zal hebben.??? Maar aan de plaatjes te zien komt hij me niet bekend voor, net als een van de tuinen, dus houden we het er maar op 2 nieuwe voor mij. Een blog voor zeker een aantal 🙂 ‘s. Het laatste achter de camera kan ik niet zien, maar is je al bekend.
    Ik wens je, ook al moet je werken, een heel prettig weekend. mzl

  3. Ha dat was omdat ik me had voorgenomen jou ook eens te laten wachten pffttt
    Maja als je wat wil vertellen dan lukt dat niet hè…
    Maar goed weet nu wel hoe jij op de wereld kwam…een spetter uit de pan 😉
    Mzl

  4. ha die Karel,
    heb een erg mooi lenteppsje gezien en 2 prachtige voorstellingen met tuinen,
    kom morgen terug die andere bekijken.
    Wil graag mijn nieuw ppsje voor vanavond afmaken,
    fijne avond voor jou met lieve groetjes,
    Greetje

  5. Wat een knappe tuinen voorstelling Karel. De mijne is bijna in orde gekomen na de immens grote werken die dit jaar zijn uitgevoerd. Nog wat extra opvulgrond aanvoeren en ik kan genieten van het nieuwe uitzicht.

  6. Nee niet hier maar overal whahaha…geintje spetter 😉
    Zo een trouw beestje als jij zijn er maar weinigen…dus die houden we in ere hahaha
    koffie en vis gaat dat wel samen?
    Nu ik zit ook te genieten van de rust en een heerlijk bakkie…terwijl de zon steeds harder gaat schijnen…mzl

  7. goede middag Karel,
    nog 2 mooie ppsjes gezien en een hele serie mooie foto’s.
    In Velp (hadden we een hotel) en omstreken hebben wij vorig jaar nog een paar dagen gefietst,
    zeer mooie omgeving. (daar is die foto genomen die op mijn blog staat).
    Fijne zondag verder en bedankt voor je toffe reactie, liefs Greetje

  8. Dit is het nieuwste…alleen die heb je op stekkie al gezien grijnzzzz
    Meestal zitten ze verder uit elkaar maar kwam zo uit 😉
    Wie weet is die op FFF wel nieuw en anders andere keer beter…
    Een ding is zeker dan is die op mijn stekkie wel nieuw voor je hihi
    Trusten

Geef een reactie

