voor een swingend nichtje

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ik lees er is geen tijd voor een pps
best wel jammer , want meestal is een lach
aan het begin dan een dag
het gezicht van heel die dag
maar ik weet van wie het kwam
en ja die is nu aan de beurt
want ik weet natuurlijk ook dat zij graag
swingt


 photo cherry-tree-swing_13303_600x450.jpg

ff op alleen lezen klikker

maar ik ken haar een beetje
en geloof me als zij zegt ik heb het druk
dan is het ook echt druk
buiten het gewone HH
zijn daar de koffie leuters ( soms zelfs logés )
school van dochter en de sport en en en
is bij gekomen een FB site

kijk hier

Ko denk er om neem soms wat tijd voor je zelf
ja soms weet zelfs een ouwe dwaze neef
wel eens een goede raad

U weet wel dat ik nooit zonder op pad ga
 die exceptioneel is nu ook bekend
als ook de serie
unieke foto’s
maak ik vandaag eens een uitje naar zee
zelf was ik gister op de Veluwe



 photo images7J6AC9NA.jpg

 

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

7 thoughts on “voor een swingend nichtje”

  1. Ha hij is er…en ja jij eet alles op dan hoef je het ook niet te scheiden…en ja ook dit blogje heb ik al gezien…
    Heb jij geluk dat er op stekkie een ander staat…hihi
    Groetjes en fijne dag…al regent het nu hier pfftt…lange morgen als je niet naar buiten kan…mzl

  2. Mogge Karel,
    nog even snel want ik zou naar bed gaat voor een zeer korte tijd. @ prachtige ppsjes, van godelieve en over de zee, zeker bijde een dikke 🙂 🙂 waard.
    Ik heb wat maitjes in je box gestuur, en hoop dat je je eigen een uurtjeniet zal vervelen.
    Moet er weer snel uit, daar ik even naar Rotterdam moet. dus ga je nu snel groeten. MZL

  3. Nu slaapt Daan een tijdje, maar als het blijft regenen dan de laarzen aan en toch ffkes naar buiten. Heeft ie gewoon nodig…ff uitleven want anders is hij veel te druk in huis.
    Nu hoop op wat droog weer straks als hij wakker is…kunnen we nog wat leuks doen.
    Mzl

  4. dag Karel,
    heb hier een vrolijk lenteppsje en pracht zeefoto’s gezien.
    Over enkele dagen kan ik gelukkig weer achterom naar buiten
    en op ons geheel vernieuwd terras gaan lopen en zitten.
    ’t is prachtig geworden Karel, helemaal naar mijn zin.
    lieve groetjes, Greetje

  5. We passen al op is genoeg hoor dus de was gaat allemaal mee naar huis whahahaha
    En schiet jij al een beetje op met al je plannen ?
    Geen fotomap te vinden die nieuw is hoor….mzl

Geef een reactie

