laat maar kriebelen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

er waren al voorjaar schoonmaak kriebels
bij enkele van mijn blogvriendjes
maar ik wil er toch ff op wijzen
dat het toch fijner is om buiten in de natuur
de lentekriebels op te doen
 

  photo dag-winterdepressie-hallo-lentekriebels1.jpg


U weet wel dat ik nooit zonder op pad ga
nu we weten om op het juiste moment te klikken
gaan we een stapje verder en maken
foto art exceptioneel
 



 photo images7J6AC9NA.jpg

 

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “laat maar kriebelen”

  1. Ja weer een mooie over de lente en de onderste…geweldig dat stof uit het boek. Wat een mooie plaat…
    En lentekriebels is wat anders dan een aanval van werklust hihi
    Trusten

  2. Mogge Karel,
    alweer een nieuwe “Lentekriebels” dat is nummer 4 Alle totaal verschilend. Heel mooi en rustig. goed voor een big 🙂 Dan de andere “Photos Exceptionnelles” is een immitatie van een oudere pps, waarop de laatste dia ook nog tekst staat, wat nu is weggelaten, en een molentje als dia overgang, maar daarom niet minder mooi, toch ook een 🙂 waard.
    Ik vanmiddag naar de dermatoloog, voor mijn bil, en kijken wat hij van mijn voet zegt.??? Is naar mijn idee zijn ding niet, maar wacht het wel af.
    Wens je een fijjne dag en niet al te druk. Mzl

  3. dag Karel,
    alweer een echt mooi lenteppsje en die andere met prachtige natuurfoto’s, mooie mix vandaag.
    Op dit momemt worden hier de tegels (60×60) gelegd, ziet heel ruimtelijk uit, ben dik tevreden.
    Zonnige groetjes, Greetje

  4. Ha krijg een berichtje je statistieken gaan door het plafond…66 per uur…ja als ze de spam meerekenen kan dat wel kloppen gister 2 x de spam geleegd waren er 50 en ruim 20 pffttt
    Nu ga ik weer grote schoonmaak houden maar dan weer in de spambox haha
    Mzl en werk ze

Geef een reactie

