fijne dag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ik ben vandaag al vroeg op pad
de wekker gaat om 06:00 en dat wil wat zeggen
voor een mooie wandeling
door een mooi gebied
het weer is nog goed
morgen minder en dan maar weer
HuisHaten
in de link kan U aardig wat lezen
over het gebied waar ik door loop



 photo wandelingdonderdag.png


U weet wel dat ik nooit zonder op pad ga
nu we weten om op het juiste moment te klikken
dat kunnen we nu dus ook
hihi
gaan we een stapje verder en maken
foto art exceptioneel
en ook dit is nu bekend
komt er hier een serie
unieke foto’s
 



 photo images7J6AC9NA.jpg

 

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

7 thoughts on “fijne dag”

  1. Weet je dat zeker haha om 6 uur de wekker…lijkt wel een werkdag en een zware hihi
    De Veluwezoom zijn wij eens op vakantie geweest met de kinderen nog…het is er prachtig dat is zeker. Dus dit was je plannetje wat in je hoofd zat…wens je een fijne dag…
    En die foto’s zijn zeker UNIEK…slaap ze!

  2. Mogge Karel,
    Het linkje zal ik later bekijken, daar ik zo eerst even wat gaat slapen.
    ppsje is heel mooi ook al zitten er veel bekende foto’s uit andere ppsjes in, maar in deze conbinatie nog niet gezien, dus toch een nieuwe, en dus ook een 🙂 waard, dat zal het linkje ook wel een 🙂 waard zijn. Jij zeker al aan de wandel, en ik ga dus even slapen, daar ik vannacht heel veel pijn heb gehad en het is nu wat gezakt. Maar kan niet ter lang blijven liggen, daar ik in de middag een afspraak heb. Maar daarvoor ook nog even naar Rotterdam moet.
    Ik zal het maar zo schrijven, “hoop dat je een fijne wandeling heb gehad, als je terug bent. Mzl.

  3. Mogge karel
    Ha dat was gisteren toch…niet meer aan toegekomen om de nieuwe hier ook te plaatsen?
    Nu ik dus wel want stonden ingepland…dus overal nieuwe…en ik kan het speelkleed op…al heeft de kleine man net alles opgeruimd en wil aandacht…groetjes en fijne dag

Geef een reactie

