fladderende vlinders :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
ben net thuis en niet geheel fit
vermoed dat er weer wat slijm zit aan te komen
heb net wat extra pufjes genomen
plaats dit wat vroeger
en kruip onder de wol

als de lente komt


zo heet de volgende pps


nu we hebben al een mooi voorproefje gehad


zou ik zeggen


en beviel het U wat


mij wel


met al de vlinders die er al fladderen


 

 photo imagesCD2VB2QP.jpg

ff op alleen lezen klikken


U weet wel dat ik nooit zonder op pad ga


mij is wel gezegd


je maakt best mooie kiekjes Karel


nu moet ik nog leren om op het


juiste moment te klikken


hihi


ja ik ben wat aan het ruimen in de pps archieven


en daar zijn zeer veel mooie


foto series bij


wie weet kunt U ze hergebruiken


toch


 photo images7J6AC9NA.jpg

 

geniet de dag

groet

karel

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “fladderende vlinders :)”

  1. Nou ja en er wordt gezongen ik breng je tulpen uit A’dam…denk dat er genoeg staan die je kan plukken voor je maatje 😉
    Trusten

    Ps misschien melden de anderen het niet en ikke wel whahaha
    Mzl

  2. Mogge Karel,
    2 bekende maar wel mooie ppsjes. De kiekjes lukt me al wel op het juisten moment, als je de pps van mij nog kent “Rinus in die welt” als je zo’n 80 km rijd, moet je echt op het juiste moment klikken, en ook nog eens NIET in de zoeker te kijken. Is me redelijk goed afgegaan.
    ik heb heel vaak in Amsterdam lopen kijken waar die tulpen dan wel staan, maar kon ze net als hier alleen bij de boemist in de emeers vinden. Misschien een enkele bij een een of andere buurvrouw in de tuin.? Whahaha. Heb ze wel kunnen vinden onder hoofddorp. Sasseheim, lisse, hillegom. Ach zit je maar een beetje te jennen. Moet kunnen hé. Ik ga zo ook vroeg me befje in. Ben aan de nieuwe gevoorrading bezig geweest, en als er niet te veel binnen komen, dan zal het komende nacht wel weer feest zijn in een aantal mailboxen. Je blog is in ieder geval een dubbele 🙂 🙂 waard. En hergebruiken hoef ik ze niet.
    Pluk de dag, en ik ga slaapies doen. mzl.

  3. Zoek je geen dubbeltjes en kwartjes meer dan?
    Zou toch eens gaan kijken of ze er nog is en wie weet krijg je weer koffie whahaha
    Een mooi verhaaltje uit de oude doos…en tulpen bloeien overal zelfs hier in de tuin whahaha
    Maar goed dat zijn er dan geen uit a’dam. Daar wacht ik gewoon op 🙂
    Mzl

Geef een reactie

