een nieuwe dag – begin die met een lach

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
ik had een fijn weekend
en ik hoop U ook
ondanks misschien wat drukte en wat rommel

als de dag aanbreekt
vind ik er een die aanspreekt

  photo _MG_6053.jpg
ff op alleen lezen klikken

U weet wel dat ik nooit zonder
het cameraatje op pad ga
nu U moet maar eens kijken
wat ik zo allemaal tegen kwam
hihi
echt niet
 


 photo images7J6AC9NA.jpg
 

 

geniet de dag

groet

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “een nieuwe dag – begin die met een lach”

  1. Nu kon het wel zien maar via een omweg ๐Ÿ˜‰
    Dus je was druk met over en weer printscrenen whahaha
    Och we weten dat er soms wat anders kan zijn dan de ander ziet…alleen maar fijn dat het dan vermeld wordt…weet je tenminste waar het over gaat toch?
    Mooie ppsjes al ben ik er vlug doorheen gevlogen ๐Ÿ˜‰
    Trusten

  2. Mogge Karel,
    PPsje van Gerda is heel mooi, ook gode teksten en een leuk muziekje. echt een ๐Ÿ™‚ waard.
    De andere zijn mooie kiekjes die je hebt genomen, maar je ben wel van hot naar haar geweest. Helaas zonder muziek, maar dan doen we het een keertje zonder, en toch ook een ๐Ÿ™‚ waard.
    Wat lees ik nu.?? ben je aan het vliege(re)n.? Oh, je hangt aan de plafontventilator.? Wel op het juiste moment loslaten hรฉ, dan zal het zeker een zachte landing worden Sleep well, en mak an. Mzl

  3. goede morgen Karel,
    Pffff….. waar ben je overal geweest met je camera, prachtig hahaha….
    Een erg mooie voorstelling van Gerda heb je geplaatst, mooie beelden, tekst en muziek.
    Hier is werk aan de winkel, krijg achterom onder de overkapping een nieuw terras gemaakt.
    oude plavuizen er uit en nieuwe er in.
    Lieve groetjes, Greetje

  4. Eine gute Woche lieber Karl sehr schรถn wieder mal,bin wieder aus dem Krankenhaus und es geht so,am Montag geht es in die Reha war eine grรถรŸer Sache GrรผรŸe dich lieb von mir Gislinde

  5. Ha fijn dat ik dat weet whahaha…zie je wel net een getrouwd stel laten weten wanneer je er weer bent grijnzzzzzz
    Ha luc kan ons niet volgen….nu dat wil hij ook helemaal niet ๐Ÿ˜‰
    Kwam anders wel meer lezen…:)
    Werk ze….mzl

Geef een reactie

