geintjes uit de mailbox

 geintjes
uit de mailbox


 Roept
de sergeant boos:

“Soldaat; ik heb je vanmorgen niet gezien bij de camouflage-oefening!

Antwoordt de soldaat: “Sergeant: dank u voor het compliment.”

Een vrouw zegt tegen haar man:

“Jef trek de gordijnen eens dicht, ik ben net klaar met douchen en ik wil niet
dat de buurman van hiertegenover mij in mijn blootje ziet.”

Jef leest rustig de krant verder en antwoordt:

“Als hij jou in je blootje ziet zal hij zijn gordijnen wel dichttrekken!”

De baas

Een chauffeur haalt zijn langzaam doof wordende baas op van kantoor.

De baas stapt in de auto en de chauffeur vraagt op zachte toon;

“Zó ouwe rukker, weer de hele dag gezopen en op de secretaresse gezeten ? “

Zegt die baas: “Néé, ik heb vandaag een hoorapparaat gekocht !!!”

Deze is SUPER ! ! ! ! !

De burgemeester vergelijkt illegale immigranten met sperma !

Sonja Mijnster (50), de burgemeester van Vlaardingen, heeft voor heel wat ophef
gezorgd.

Ze had op het internet een mopje gepost over illegale immigranten, waarin ze hen
vergeleek met sperma.

Haar mop ging als volgt:

‘Illegale immigranten zijn zoals sperma, miljoenen van hen dringen binnen, maar
slechts één werkt.!’

Weest alstublieft voorzichtig na het drinken van alcohol tijdens de feestdagen.

Ik zou graag een persoonlijke ervaring met jullie willen delen.

Zoals jullie weten, hebben sommigen van ons over de jaren incidenteel wat
problemen gehad met de autoriteiten op weg naar huis na een sociaal treffen.

Een paar dagen geleden was ik gaan stappen met wat vrienden en heb toen een paar
drankjes en een aantal glazen heerlijke witte wijn gedronken.

Wetende dat ik misschien wel enigszins over de wettelijke limiet was, heb ik
iets gedaan wat ik nog nooit eerder heb gedaan: ik heb een taxi naar huis
genomen.

Gelukkig maar, want onderweg kwam ik langs een alcoholcontrole, maar op een taxi
wordt er geen controle uitgevoerd.

Ik kwam veilig thuis, hetgeen een behoorlijke verrassing was:

Ik had nog nooit eerder een taxi bestuurd, ik weet niet waar ik die vandaan heb
en wat ik er mee moet doen nu hij in mijn garage staat!

 


 

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “geintjes uit de mailbox”

  1. Ha dat was het filmpje weer van stekkie dat eerder bij jou ook al niet opende:)
    En die pps vind ik zelf zo mooi…met liefde een goede afloop.
    Fon keek die samen met jes…kijk en daar plaats je zoiets nu voor.
    Ha allemaal bekenden en de bovenste 2 heb ik in een blogje ingepland pffttt
    Laat die mooi staan hoor haha…maar ze zijn allen leuk vooral die van de taxi in de garage…trusten
    Slaap wel

    1. Beste Rebbeltje,

      het maakt niet uit met welk account ik bij jou probeer te reageren, maar telkens verdwijnt mijn reactie.
      Op deze manier kan ik nooit een antwoord aan jou geven.
      Kun jij hier iets aan doen???

      Vragende groet,

  2. Moggen Karel,
    Zo zit weer aan de p.c. na 2 uurtjes slapen, en weer snel bezig aan de mail bevoorrading. 🙂
    Zo zijn de leesberichtjes leuken dan als ik ze zelf leest, bij elkaar netjes in een scoller.
    Weer leuk om ze terug te zien en heb het zenden toch nut.
    Ik ga snel verder en hoop niet dat ik weer in slaap zal vellen op de stoel.
    mak an maar en een fijne zondag.

  3. Ha jij wil de film zien maar mag niet erg hoor grijnzzzz
    En och je zal de oplossing zomaar ineens ontdekken…maar kan je frustratie daarover wel snappen.
    Ik zou gek worden en blijven zoeken…maar wel jammer…
    Werk ze…genieten nu buiten toch?

  4. Het lijkt misschien een geintje?
    Maar het reageren bij jullie lukt al een tijdje niet meer.
    Jammer genoeg weet ik niet hoe ik dit moet oplossen.

    Verontschuldigende groet,

      1. nu Rob , ik hoop dat je dit leest , ik kan bij jou niet meer reageren , moest me abonneren gaf de bekende naam en email op , en kom er niet door
        er zal wel weer wat gaande zijn
        maar ik begrijp dat jij en die Yvonne 2 totaal andere achtergronden hebben
        nu met het respect voor elkaar , komt dat best goed

Geef een reactie

