wie weet , wat volmaakt is

mogge lieve bezoekers van mijn blog

  photo verkeersdiploma082.jpg

zo luitjes
zaterdag ochtend 01:45
kompleet andere tijden als toen ik vrij was
toen lag ik zelfs al voor middernacht in bed
ik ben de werkdag na een week vrij goed door gekomen
aan het werk niets veranderd
dat ik heb niets gemist

kom ik op een onderwerp volmaakt zijn
hoe ik er op kwam weet ik al niet meer
is ook niet belangrijk
want
ik ben volmaakt
ja echt alles zit er op en aan
al zijn de haren wat dun
de tandjes nep
het buikje bier
en en en
hihi
 

  photo volmaakt_zps08ce5249.jpg
ff op alleen lezen klikken

wens U een
fijne dag

liefs

karel

ps: omdat er bezoekers waren die
de pps over het fietsen niet hebben gezien
U moet weten voor het examen
mag dit of mag dit niet
dus wel bij de les blijven hoor
denk er om

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

7 thoughts on “wie weet , wat volmaakt is”

  1. Mooge Karel,
    ik heb wat twijfels aan het volmaakt zijn.??? Kijk jij eens naar je vorige blogje de bovenste pps en bij deze de bovenste.?? zie ik iets verkeert, of toch niet helemaal volmaakt.?? Whahahaha Ik geef geen 2 keer voor dezelfde pps een ๐Ÿ™‚ , hihihi.
    Maar de onderste “Volmaakt”is heel zeker een prachtige pps en dus ook een prachtige ๐Ÿ™‚ waard, daarbij ook nog eens een nieuwe voor mij dus ook nog eens een extra ๐Ÿ™‚ . Niet meer te veel gaan fietsen tussen die painting vrouwen hรฉ. Wens je een rustige dag, en mak an maat.

  2. Morgen Karel even gekeken ..maar moet het rustig bekijken allemaal- ik ben in een moeilijke positie. En kan me er nog niet bij neer leggen met wat er gebeurd is. Medisch gezien .. heel fijn weekend toegewenst..

  3. Ha het is opgevallen dat je niet volmaakt bent en 2 x dezelfde pps plaatst ๐Ÿ™‚
    Maar dat was bewust en ik snap dat whahaha
    Maar de onderste is een juweeltje, lekker vlot en toch met een boodschap. Mooie beelden en zo heb ik ze graag. Mzl en fijne dag en niet teveel op een dag hรจ…doei

  4. Voor mij was die niet nieuw…zelf gestuurd?
    Weet ik veel maar hij is de moeite waard…met wel heel rake teksten.
    Werk ze…tot in de late uurtjes, kan je genieten bij de vroege uurtjes ๐Ÿ™‚
    Mzl

  5. ha die Karel,
    net thuis van een mooie fietstocht die leuke beschilderde mensen weer even bekeken haha….
    Nee Karel, niemand is volmaakt, mooie beelden en prima teksten,
    Zie het al voor me een beschilderde Rinus in zijn scoot, ach ja…ieder het zijne.
    Lieve groetjes en werk ze voor straks, Greetje

Geef een reactie

