vogels

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

en net zo genoten van het mooie weer als ik
vast wel al was het op andere wijze
ja en dan vandaag
mijn laatste vrije dag alweer
en ook weer mooi weer
dus ik heb weinig zin om thuis te blijven
zal het straks wel zien

  photo vroeegvogels.png
ff op alleen lezen klikken

ja mooie vogels vandaag hier
komt zo bij het Naardermeer trof ik enkele
Zilverreigers en gister in de bossen rond
De Vuursche trof ik eindelijk eens een specht die
wilde poseren hihi
en voor een Buizerd die ik al zittend in een boom
weer niet gereed , ik liep door hij bleef zitten
ik pakte onderwijl m’n cameraatje draai om sta stil
en meneer/mevrouw verdween tussen de bomen
ja het waren twee mooi wandel dagen

lieve mensen
geniet de dag

wens U een
fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “vogels”

  1. Mogge Karel,
    Het is je weer gelukt mij een prachtige pps te laten zijn die ik nog niet kende. Prachtige vogels ik nog mooiere kleuren. Als je het van die kant bekijkt is de wereld toch wel heel mooi. Je heb me weer eens heerlijk laten genieten van deze pps, en zeker en wel een dubbele πŸ™‚ πŸ™‚ waard. Wens je een prettige en prachtige dag straks als je opsttat, maar nu eerst heerlijk slapen, truste maat.

  2. Neat! … smiles … I’m still feeding chickadees through the winter … it’s getting warmer here though … no more -30C … but lots of snow instead … I escaped to Palm Springs, California for a few days … smiles … Love, cat.

  3. goede morgen Karel,
    een voorstelling met pracht kleurrijke vogeltjes, had deze nog niet eerder gezien.
    Onze fietsen komen vandaag van stal, de accu’s zijn opgeladen en gaan genieten van het mooie weertje.
    Maak jij er ook nog een mooie dag van en tot morgen,
    liefs Greetje

  4. Nope jij niet anderen wel πŸ˜‰
    Blijft een vergeten hoekie voor jou πŸ™‚
    Nu jij had 22 en 37 die 28 was van mij whahahaha
    Zelfs je gemiddelde eindig hoger dan moi…59 gedeeld door 2 πŸ˜‰
    Mzl en fijne avond

Geef een reactie

