ik ben weer ff stukje wandelen morgen en ga dus nu weer vroeg slapen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

wat een mooie dag gister hé
ik hoop dat U net zo er van genoot als ik
al moest ik het plan wat aanpassen
en dus een andere wandeling gemaakt
vandaag
klikt U ff de modder van de schoenen
en dan daar verder naar rechts klikken
fijne wandeling

  photo Weesp-Naarden-Bussum4maart20141761.jpg

nu viel toch best mee
precies 2 x de helft
hihi

ja en dan nu
vandaag
laat ik jullie foto’s zien van natuur momenten
zo maak ik ze niet zelf hoor
al lijken ze er wel wat op
toch
nee niet mee eens
nu U zag de mijne kijk nu maar eens naar deze

 photo images.jpg
ff op alleen lezen klikken
 

nu ja zeg
mijn foto’s zijn ook digitaal hoor
geintje

oja U wilt vast weten waar ik vandaag ben

  photo Misschienvandaag.png

een wandel en fiets aanrader

wens U een
fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “ik ben weer ff stukje wandelen morgen en ga dus nu weer vroeg slapen”

  1. Dat wordt een lekkere tippel Karel, maar je hebt zo te zien in elk geval een paar stevige stappers aan de voeten. Dat mag dan ook wel natuurlijk. Hopelijk heb je bij je wandeling net zulk mooi weer als wij vandaag hadden. Oh oeps, gisteren alweer zie ik als ik op de klok kijk.

  2. Heeey Karel,
    wat heb je weer een mooie wandeling gemaakt, leuke en mooie foto’s er bij.
    Kan helaas niet zien wat je vandaag gaat doen…….
    Geweldig mooi he Karel Irma’s foto’s, dankjewel voor het plaatsen.
    Op haar verzoek ben ik, toevallig vandaag, aan een ppsx begonnen met haar nieuwste foto’s, dit kon wel telepathie zijn…..
    Een goede nachtrust toegewenst en morgen gezond weer op Karel,
    liefs Greetje

  3. Ja die fotopps is prachtig maar ook jou serie mag er zijn.
    Ben ff meegelopen en vroeg me af waar de modderpoel was…maar ook die tegengekomen haha en was niet bij de ezel in de wei…trusten en wandel ze morgen…hoe laat waar en wanner whahahaha…mzl

  4. Mogge Karel,
    Ppsje “Irma’s Digitale Natuur Fotografie” van Greetje is weer prachtig, helaas lukt het niet altijd om me iets nieuws te laten zien, maar is wel elweer een poosje geleden, dus lijkt als nieuw. 🙂 zo als je ziet toch een :0 daarvoor, de foto’s kan ik niet zien, daar bij mij de skydrive niet meer wil werken, helaas. De informatie wel even doorgekeken, en is bekend bij mij. Pluk de dag, en een fijne nieuwe wandeling vandaag. mzl

  5. Yep nu openen ze beide zowel de link in de reactie als onder je plaatje…
    Heb je dat aangepast of zou de site het gister gewoon even af hebben laten weten.
    Zal eens gaan neuzen daar…wandel ze

  6. Ha tv avondje zit er weer op en genoten van dr hart hj
    Al zal jij wel wat anders gekeken hebben…
    Wil ik je trusten wensen is die weer foetsie pffttt
    Maar goed dan hier maar gelijk al staat het er al grijnzzzz
    Trusten

Geef een reactie

