water

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
U mag lachen hoor
de bel gaat , ik denk wie doet dat nu
ja de buurtjes onder mij
buurman je hebt lekkage
~!@#$%^&*()_+|}{":?><,./;'[]\=-

en ja hoor ik had de soeppan vol laten lopen
en toch echt de kraan dicht gedaan
niet dus , die hebt wat uren aan het druppen geweest

dus met handdoeken en een vegers alles droog
deur open en ik heb het droog
ik zie vandaag wel verder
 

  photo unnamed1.jpg

 

  photo unnamed.jpg

wens U een
fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “water”

  1. Hier ben ik weer even Karel.
    Prachtig die Victoria watervallen, pffff… die mensen durven wel om daar te zwemmen.
    Komplimentje voor je keuze van de mooie onderwaterwereld, dat was genieten.
    Slaap lekker met lieve groetjes, Greetje

  2. Nu zou de onderbuur ook zo’n mooie beelden krijgen nu?
    Dan heeft ie geluk…toch?
    Leuk gevonden maar ben blij dat het in jou keuken was en niet de mijne 😉
    Trusten

  3. Niagara Falls in your kitchen? … mmmh … I trade you for our last ice storm … no global warming here … March 02 and -34C … never have experienced that before in my 30 years here in Canada … Be well, Karel … keep smiling … Love always,cat.

  4. Mooge Karel,
    wat is dat nu.?? foutje bedankt.??? 2 mooie bijbehorende ppsjes. Victoria Falls had ik al maar wel in het Deutsch, en met wat andere beelden dus toch een nieuwe voor mij de andere Onder water is ook heel prachtig, en kon die ook nog niet, dus een tweede niueuwe. Ziet het er nu zo bij de buren uit.?? Stuur me de foto’s maar, dan zal ik er een nieuwe pps van maken. Heb er ook al een benamenin voor. hihihi. Dat zal dan worden “Charles’s falls and fight with the neighbor”. Voor beide ppsjes zeker een hele mooie 🙂 waard. Hopelijk valt het mee bij de buren.??? Wens je heel veel succes er mee. Slaap goed, dan kan je er morgen beter tegen. MZL.

  5. yep maar das een leuke serie met goede en slechte tijden…;)
    Zo dan nu maar proberen die uit je koppie te krijgen…je zou er nog moe van kunnen worden whahaha…geniet je avond
    Oja moet om 24 uur binnen zijn anders zwaait er wat grijnzzzzz
    Doei

  6. Ja een hekel aan wachten…dat betekend dat jezelf ook op tijd moet zijn…
    Geniet je avond…oja de pasta was heerlijk…mezelf overtroffen.
    Morgen de andere helft haha…makkie

Geef een reactie

