laat mij maar ff

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo ik sta vandaag eens stil bij een
ongemakje wat ik had nu precies 7 jaren terug
het was in een kamertje van het boerderij gedeelte
van

  photo mijntweedethuis.jpg

ja kunt U zien hoe snel de tijd gaat
en hoeveel er veranderd door de jaren heen

kijkt U met me mee hoe het er nu is
nadat U op de kerkklok heeft geklikt
kunt U op de rode tekens klikken en zien
wat er gaande is en hoe mooi het er ook is
en zo heeft ook U gelijk een beetje winter
geniet er van

  photo Lenzerheide-645x350.jpg

nu het is een wat oudere ooit voor mij gemaakt
maar past mooi bij deze dag

  photo Afbeelding1-31.jpg

wens U een
fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “laat mij maar ff”

  1. Zal tot morgen moeten wachten nu is het donker πŸ™‚
    Maar wat een leuke link is dat zeg….ga zeker morgen kijken.
    En ja wie wat bewaard heeft ook wat…leuk om de onderste weer eens te zien…had heel wat voeten in de aarde voor die klaar was.
    Maar dat heeft magda toch maar mooi gefikst.
    Truste en ja ik laat je met rust πŸ™‚ Mzl

  2. Mogge Karel,
    Wat er 7 jaar geleden gebeurt is, is voor ons raden, maar dat is minder belangrijk, als jij het nog maar weet. We kunnen wel zien op de tellen dat het over iets meer dan 5 uurtjes dezelfde tijd zou moeten zijn. Beide linkjes geef enkele dingen heel mooi waar. Hiervoor voor jou een juiste πŸ™‚ .
    De pps over jou wil ik nogmaals zeggen dat hij mooi gemaakt is, hij stond er vorig jaar op deze dag ook al op. toch nogmaals een big πŸ™‚ hiervoor. Maar Zwitserland (en Oostenrijk) zijn heel mooi. Zoals je wel zal weten ben ik er heel vaak geweest. Sterke met de vberwerking als dat zo mocht zijn.???
    Pluk de dag maat, en mak an, op je vrije dag.

  3. Ha je reactie komt nu pas tevoorschijn en volgens mij had ik er al op gereageerd…maar zie nu dat het toch een nieuwe is whahahaha….maar nog steeds koud die sneeuw hoor πŸ˜‰
    Mzl

  4. Een beetje laat Karel, maar toch……
    met veel plezier op de webcams geklikt, wat mooiiiiiiiiiiiii
    Ook hele mooie foto’s in de pps, bij het zien hier van mis ik toch wel een beetje sneeuw, het heeft wel iets…..
    Welterusten en slaap lekker, Greetje

Geef een reactie

