ik was nog op geen van de eilanden , maak dit mijn 1ste

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo ik heb een lang weekend

voor U op het plaatje klikt
wie weet wat dit plaatje zegt
?
niet spieken
!

  photo images.jpg

voor mijn zieke kleine nichtje
en nee zij is het niet op het plaatje
hihi
maar ik weet dat zij dit graag mag horen
en de pps is mooi en zo is het lied
ik raad U aan niet te klikken
gewoon luisteren en kijken

wens U een
fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “ik was nog op geen van de eilanden , maak dit mijn 1ste”

  1. Mooge Karel,
    Een prachtig ppsje met mooie zang van Boudewijn de Groot, en goede tekst van Freek de Jonge. Ik hou van deze muziek. melodie met gesproken tekst. Voor mij zeker een flinke ๐Ÿ™‚ waard.
    Jij een lekker lang weekend, fijn hoor, kan je er met goed weer op uit, je tuintje in.
    Pluk de dag maat.

  2. Zo karel je wist al dat ik het een mooie vind, maar nog niet gekrabbeld hier. haha maar wel op vele andere plekken ๐Ÿ˜‰
    En bevalt het vrij zijn een beetje of heb je het druk?
    Zag dat er iemand anders ook druk was geweest ๐Ÿ™‚
    Mzl en geniet je dag

  3. Glimlach
    ๐Ÿ™‚ of ๐Ÿ™‚ of :] of =)

    Teleurgesteld
    ๐Ÿ˜ฆ of ๐Ÿ˜ฆ of :[ of =(

    Tong
    ๐Ÿ˜› of ๐Ÿ˜› of :-p of :p of =P

    Knipoog
    ๐Ÿ˜‰ of ๐Ÿ˜‰

    Bril
    ๐Ÿ˜Ž of 8) of B-) of B)

    Zonnebril
    8-| of 8| of B-| of B|

    Chagrijnig
    ๐Ÿ˜ก of >:-(

    Onzeker
    :/ of :-/ of :\ of :-\

    Huilen
    ๐Ÿ˜ฅ

    Hier nog meer oefenstof

Geef een reactie

