de wereld

mogge lieve bezoekers van mijn blog

ik vond het fijn om ff terug te kijken

naar een best wel mooie tijd

ik doe dat ook bij 2 FB sites

over het buurtje waar ik opgroeide

en over een mooi dorp waar ik mede opgroeide

zo zie je dingen veranderen

meestal toch wel ten goede

zie je dan het nieuws

de berichten van uit heel de wereld

dan denk ik wel eens

waar is men mee bezig

Ā  photo 10_planeet.gif

ff op alleen lezen klikken

huishoudelijke mededeling

het is nu bij half 2 in de vroege ochtend

ik een goed uur thuis van het werk

en straks wat eerder beginnen dan gister

dus mocht ik ergens niet komen te reageren

het zij mij vergeven

toch

!

wens U een

fijne dag

liefs

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “de wereld”

  1. Hoi karel,
    ja een beejte laat, maar druk gehad. Een prachtige pps, met even prachtige afbeeldingen, en verschrikkelijke goede teksten, en natuurlijk ook een heel mooi muziekje, maar dat kunnen we aan Greetje wel over laten. Een hele dikke šŸ™‚ voor deze blog, en ook een dikke smile voor Grretje, voor de moiie pps. Fijne avond en mak an.

    1. verdoorie een paar tikfoutje in het schrijven. Sorry voor deze De smile šŸ™‚ en de naam Greetje. En ook de mooie pps. ja een beetje doorgedraaid, van die vent in het ziekenhuis, over zijn hond, die zijn familie niet uit (kan) WIL laten. Bah wat een mensen.

  2. I have lived in Amsterdam, Enschede and Amerongen in the past … lovely country you have, Karel … small and dainty and so lovely … blessed be, Holland, for mny good memories … smiles. Love, cat.

Geef een reactie

