terug in de tijd

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes
ik kreeg vorige week weer wat ppsjes in de mail
en er was er direct een die er uitsprong
gewoon door de naam
Thunderbay

ik woonde daar een eindje ten zuiden van
halverwege tot de grens met Amerika
kan zo 1 2 3 geen adres vinden

ik heb een foto gevonden van mij en de
toenmalige burgemeester
omdat ik met een groep van de
hogere landbouwschool Leeuwarden
met hem een praatje hadden
klik maar ff op mijn blonde manen
🙂

  photo 001-7.jpg
ff op alleen lezen klikken

het was ook daar waar ik mijn passie voor het
skiën leerde
dan is het toch een vreemde gewaarwording als je ziet
dat de slopes waar wij gingen skiën nu in puin liggen
hier onder ik met een dochter van m’n baas


 photo IMG.jpg

 

 

een andere plek waar we soms ook heen gingen
was
Candy Mountain
nu ook al jaren dicht en nu een privé terrein
daar was begin april altijd het spring carnaval
als afsluiting van het seizoen

  photo IMG_0001.jpg

wens U een
fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “terug in de tijd”

  1. I know Thunder Bay … smiles … have you been? … I changed my last blog post a bit from the original for personal reasons, Karel … now it’s more like I want it to be … thank for your comments … will be hanging around Amsterdam airport for a few hours on May 8th … any chance of seeing you for a few minutes? Love, cat.

  2. Had het over jou haha…nu ff klikken 🙂
    Yep kwam me bekend voor….maar toen ik die keek zei me die niks…nu wel haha
    Je hebt er een leuk blogje met veel info van gemaakt.
    Je date komt eraan 🙂
    Trusten

  3. Mogge Karel,
    Ja een prachtige pps, en zeker als er veel herkenbaar voor jou inzit. 🙂 dat zeg dan toch heel wat.
    Heb het heel druk vannacht gehad, en dus ook maar een nieuw blog geplaatst, daar ik toch tot in de ochtend op moet blijven. Lees even terug op het vorige blog, als antwoord bij jou en Nellie.
    Ppsje is zeker een dikke 🙂 waard, misschien krijg je nog van de maker ook een bezoekje.????
    Zal nog tot zo 9:00 uur (of meer) op moeten blijven. Dus m’n pintje staat nog in de koelkast. Whahahaha. Pluk de dag maat, terwijl ik aan het slapen bent. Mzl.

  4. Goede morgen Karel Ik ben de maker van deze pps leuk dat je hem zo mooi vindt
    De link naar mijn blog zit in de pps dus ik ga hem niet hierbij zetten
    Ik ga vanmiddag er een van Kenia op zetten Ik zou zeggen kom eens langs om te kijken
    Er staan ook spellen aan de zijkant en linken voor films Groetjes Jan

  5. goede morgen Karel,
    een mooie pps met prachtige beelden en leuke foto’s, een mooie herinnering voor jou om te koesteren. Wat was je blond en zag die broek met wijde pijpen onderaan, heb ik ook gedragen, tof om te zien. Pure nostalgie……
    Zonnige groetjes en een fijne dag vandaag, liefs Greetje

  6. Nou ja karel take the chance hihi
    Net als bij R ik klik ze snel door sinds ik ze niet meer allemaal door hoef te sturen 🙂
    en die ik leuk vind sla ik op….maar de meeste verdwijnen zo…en sneeuw trekt me niet zo dus die zijn ook zo weg. Al is het een leuke…niks voor mij weg ermee whahahaha
    De druk is van de ketel haha…mzl

Geef een reactie

