herinnering

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

kom nog ff terug op een nacht
geluid op hard
dit stuk werktuig genaamd Towbar
is sinds de Fokker 50 eigenlijk niet meer op SPL komt
niet meer aanwezig en U raad het al
daar kwam er nog 1

  photo fokker50towbar.jpg

ja dat kunnen wij chauffeurs dus niet voor zijn
en eigenlijk niemand niet hoor
maar het geeft U toch een mooi stukje muziek
๐Ÿ˜‰

 

  photo images.jpg
ff op alleen lezen klikken

mijn motto
helaas ik had wat pech

en ik had tot laat in mijn leven
de beste oppas
ma
 

  photo Afbeelding1.png

en nu weekend
wat HH
en de rest is afhankelijk van het weer

wens U een
fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

6 thoughts on “herinnering”

  1. Ja hรจ ๐Ÿ™‚
    Zal eens kijken wat je verstopt hebt…ff klikken
    Ja dat kon ik toch niet weten grijnzzzz
    Maar moet nu wel weer lachen ๐Ÿ™‚
    Ja met mate genieten kan ook hoor…
    Dat jongetje met de blonde lab…zie het zo voor me en die etens en drinkbakken hebben ze hier ook samen gedeeld….de lach heb je dus binnen ๐Ÿ™‚
    Trusten moatje

  2. Mogge Karel,
    was weer even in slaap gevallen op de stoel. Gisteren een vreemde dag gehad, laat naar mijn ben en veel te kort kunnen slapen, daar ze voor reperatie van mijn scoot kwamen, dus steeds haze slaapjes gehad.
    Ik les hier boven Drinken met mate, of is het nu drinken met maten.?? even een doodenkertje. ๐Ÿ™‚
    Ik zie op je blog een moi filmpje met oud materiaal voor de Fokker, totch maar goed dat het er nog was. ๐Ÿ™‚ . Ook het ppsje van Greetje is weer mooi “VIER HET LEVEN” ook daarvoor een ๐Ÿ™‚ en als laatste de Babysitters, ook heel goed voor een ๐Ÿ™‚ . Denk dat jou dag niet meer kapot kan.??
    ens je bij deze een prettig weekend en mak an maat.

  3. goede morgen Karel,
    erg leuke en lieve foto’s in de Babysitters presentatie en een dikke dankjewel voor Vier het leven, echt tof van je.
    Wens je een heel mooi weekend toe, het ziet er buiten goed uit en vooral voor morgen zijn zeer zachte temperaturen voorspeld, echt een weertje om iets te ondernemen, liefs Greetje

Geef een reactie

