houd vast die lach

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo daar zit die prettig gestoorde weer
🙂
ff half twee in de nacht thuis
nu zien om te schakelen
 naar de komende nachtdiensten
ja blijven lachen is mijn motto
ook al is het deze week
niets dan werken en slapen
overleef ik ook wel weer
en zeker als ik blijf lachen
ja toch

  photo spreukentegel__Zie_je_iemand_zonder_glimlach_geef_hem_dan_de_jouwe_1381307761_original_1.jpg

wens U een fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “houd vast die lach”

  1. Lees ik dat goed moet jij oefenen met blijven lachen…het is een prachtpps en ik heb die toch maar ffkes opgeslagen…jij de mailbox in en dan nachtdiensten. Pffttt had ik nog niet gezien…
    Och ook dat gaat weer voorbij…sweet dreams en s6 bij het omschakelen.

  2. Mogge Karel,
    Mooi ppsje met mooie afbeeldingen en prachtige teksten met een 🙂 dus zeker een 🙂 waard.!!!!!
    Jij weer omschakelen, en ik begrijp dat je er wat moeite mee hebt.? Ach heb het jaren achter elkaar gedaan op de dag en door tot diep in de nacht. Ik rij ook het liefste ‘s-nachts.!!! Op de weg veel rustiger. Even snel een verhaaltje : mijn ex uit Polen, wilde wel eens overdags daar naar toe, dan konden de kinderen (van haar) nog wat zien. Oké goed.!!! We hebben er 4 uur langer over gedaan dan in de nacht, en 1½ uur naar dezelfde boom kijken vonden ze toch ook wel vervelend. Daarna nooit meer gedaan. Wens je en rustige dag tot aan je nachtdienst, en mak an maat.

  3. Van mij krijg je een dikke glimlach voor deze pps met prachtige beelden, mooie teksten en muziek.
    Kan heel goed begrijpen dat je het een beetje moeilijk hebt met die omschakeling, mijn goede wederhelft heeft vroeger ook wisseldiensten gedraaid….
    Slaap en werk ze Karel, liefs Greetje

  4. Een goeie middag…breng ik dan even hihi
    Zie je dat vroeger…kan jij over 1 jaar en een paar maanden ook zeggen.
    Maar tot die tijd nog ff doorbijten en genieten van de vrije uurtjes tussendoor…met een lach natuurlijk. Mzl en fijne dag

  5. Slaap ze haha wie ikke…
    Nu met volle buik slapen is niet goed voor de vertering dus beter even traplopen/rennen 🙂
    Weer terug en we gaan gewoon voor de hollandse pot vandaag….slaap ze…al doe je dat hopelijk al…grijnzzzz
    Mzl

Geef een reactie

