wens U een fijne en hopelijk zonnige zondag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zondag en al vroeg in de morgen
ja net thuis van het werk , ff zitten met
een wel verdiende pint
en ik ben toe aan een goede nachtrust
 en nee het is niet daarom dat U mij nu al ziet slapen
komt zo er is iemand op FB geweest die zetter een site op

https://www.facebook.com/groups/jebentnieuwendammerals/

nu dat ben ik dus en wat is het daar weer leuk
en ja ik had natuurlijk nog dat pps
gemaakt ten tijde van de reünie van de
klas van 1962
🙂

 photo Dromenvanmorgen.jpg
 

ik duik nog ff de mailbox in
en dan het bed

wens U een fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “wens U een fijne en hopelijk zonnige zondag”

  1. Jou woorden
    ja ik had een paar mooie fijne vrije dagen
    daar kan ik wel 2 weken op teren hihi
    Dan nu de mijne hj
    Prachtig die oude prentjes en dat slapend manneke ziet er lief uit…(als die slaapt was het toch?)
    Nu ik heb zitten genieten van deze…trusten of moet ik zeggen slaap maar verder grijnzzzz
    Mzl

  2. Hoi Karel,
    Prachtig die oude foto’s van je jeugd. Ik moet er ergens ook nog enkele hebben, maar ben ze nog niet tegen gekomen. Is een mooie pps geworden joh. ook deze iseen 🙂 waard, zeker weten. Ik neem aan dat je er wel uit bent, aan het mailtje retour te zien. dan ga ik nu slapen, na 16 uur werken aan de mails. Zal wel tot in de avond zijn.?? nog even m;’n pintje opdrinken en dan ben ik weg.
    Maar er een fijne dag van maat.

  3. Had je hoho terug gemaild?
    Nu het aftellen gaat je goed af…nu ga ik de mailbox in en ga daar eens flink opruiming houden 🙂
    oja kijk eens in je skype of er berichten staan?
    Mzl

Geef een reactie

