voor mijn blog vriendinnen en vrienden

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

ik weer een fijne wandeling gemaakt
en nadien was het weer nat en winderig



ALBUM

ja maar zo krijgt de stofdoek en zuiger
wel veel vrij
dat vandaag maar eens thuis blijven
toch ?

vandaag is het de dag van Vale Tijn
ach als de zon er wat meer bij komt
krijgt ie wel weer een kleurtje
🙂

  photo Love20letters202.jpg
ff op alleen lezen klikken

  photo 1F2D.jpg
ff op alleen lezen klikken

maar U weet het bij kan het zomaar
weer anders zijn

wens U een fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “voor mijn blog vriendinnen en vrienden”

  1. Wat een pracht wandeling heb je weer gemaakt Karel, erg mooie foto’s, schitterende natuur (en huisjes, niet voor onze beurs).
    Vond het wel erg leuk om nog eens een ppsje te zien van mijn overleden blogvriendin Piety,
    ofschoon ik dit niet het mooiste lied van Elvis vind, is wel op jou van toepassing.
    Sorry, ik heb niet naar het valentijnppsje gekeken, is mijn ding totaal niet, zal ook nooit zoiets maken……hoop niet dat je je gekrenkt voelt.
    Voor zo meteen welterusten en morgen gezond weer op,
    liefs Greetje

  2. Mogge Karel,
    Van je ALBUM kan ik helaas weer niets zijn, niet op mijn oude browser, maar ook niet via chrome. Ik lees het dus wel een beetje van Greetje. De ppsjes zijn werkelijk mooi gemaakt de een van Marisk@ en een ouwetje van piety, die al een poosje van ons heen is gegaan. Deze pps is ook op mij van toepassing. Jij misschien nog een beetje naar je nichten, wat Valentijn aangaat. Voor mij dus helemaal niets, en dus ook de rede dat ik er niets over hebt geplaatst Voor je blog een dubbele 🙂 🙂 .
    Pluk de dag misschien met wat HH. hihi

  3. wat een mooie wandeling heb je gemaakt zeg.
    ja valentijn is weer in het land en dat belooft !
    Elvis mag er zijn maar ik houd meer van zijn “steviger” werk.
    groetjes fijne dag en leuke valentijn.

  4. Wünsche dir einen schönen Tag,eine schöne Wanderung schöne Bilder und Musik von Elvis auch.Fahren Morgen erst zur Ahr man Bericht vom Arzt war nicht gut .muss am Mittwoch den 16.2. in Krankenhass alles abklären ist immer wieder was neues.Wünsche dir ein gutes Wochenende liebe Grüße Gislinde

Geef een reactie

