wat zal vandaag brengen

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

water
ja de regen kwam gister toch nog
ik blij dat ik op tijd de boodschapjes in huis had
ja wat brengt vandaag , weet U ik zie het wel
zou graag om een fikse wandeling gaan
maar heb geen zin omdat in de regen te doen
wie weet ga ik wel ff om een visje
als de kans er is

  photo imt6yb9w23q.gif
ff op alleen lezen klikken

U ziet het wel deze Karel heeft geen geluk
maar ik misschien wel
ff de markt over

maar wist U het volgende wel

  photo imagesGBCC8EBV.jpg

wens U een fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “wat zal vandaag brengen”

  1. Wat een prachtplaatje van kareltje met vis hj
    En ja kende de laatste al maar omdat je die wel meer dan 1 keer kan zien heerlijk gelachen en ik was eerder met de vraag en hey het varken dan grijnzzzz
    Trusten

  2. heeey Karel,
    er wordt gezegd dat je nooit te oud bent om te leren,
    heb er zojuist echt wel iets bijgeleerd hihi….
    Geweldig mooi plaatje met dat visje en die poes, precies zoals de pps.
    Welterusten en slaap lekker, liefs Greetje

  3. dat zijn een hoop beestjes. Nieuwe laptop en weer problemen met de powerpoints, zelfs met de viewer. een zoeken naar de instellingen want hij is weer eerst aan het downloaden voordat hij opent ach ja komt goed.

  4. Hoi Karel,
    Ja een beetje laat maar heb een rot nacht gehad, met veel pijn.
    Prachtig aquarium is dat hé het bovenste ppsje, en dan het plaatje van Kareltje ervoor helemaal het einde, heel goed voor een fijne 🙂 , en de andere is ook heel leuk. Heb je het nog geprobeert of nog steeds bezig om je ellebogen te likken.??? hihihi. Wist jij ook als je het van het varken vermenigvuldigt met de leeuw, dat je een uur te kort komt op een etmaal, en geen tijd hebt voor je HH. hihihi Ook deze pps is een leuke 🙂 waard.
    Fijne dag verder zonder regen (hier) mzl.

Geef een reactie

