ik breng U een zonnige zondag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zondag met weinig zon
dus wat doe ik
ik breng U wat

  photo 108.jpg
ff op alleen lezen klikken

ik begin vandaag wat eerder als het rooster
vermeld
ja ik mag weer werken met al die winderige nattigheid
ach twee dagen overleef ik ook wel weer
😉
 

en U kent ze wel die mooie zonsondergangen
goh wat zullen we die missen deze dagen
maar kijk eens

  photo images.jpg

weet U toen ik donderdag ff naar
de gamma liep zag ik ook
krokussen en sneeuwklokjes
en dus wat denkt U zelf

  photo images.jpg
ff op alleen lezen klikken

ja dat denk ik
of ! ja toch !

wens U een fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “ik breng U een zonnige zondag”

  1. Nu laten we dat maar hopen dan…al was het hier vandaag ook droog maar de zon liet zich nog niet zien…maar goede hoop op morgen. En anders openen we de ppsjes nog maar een keer.
    Mooie zijn het deze keer alle 3…trusten

  2. Mogge Karel,
    3 hele mooie ppsjes met dit sombere weer. Heb hiert wel wat geregend maar toch niet echt veel.
    3 big 🙂 voor dit mooie zonnige en opfleurende blog. Ik neem aan dat je nog even een tukje kan doen voor je begint met werken.?? Hoop dat het wat beter weer voor je is. mzl

  3. goede morgen Karel,
    drie mooie fleurige ppsjes die ons doen uitkijken naar het voorjaar, dankjewel,
    hier schijnt de zon (voor hoe lang) maar het waait weer behoorlijk.
    Vanmiddag dan maar weer lekker naar het schaatsen kijken.
    Maak er een aangename werkdag van, liefs Greetje

Geef een reactie

