sneeuw – vrouwen en katten

mogge lieve bezoekers van mijn blog

sneeuwschoenen
hier ziet U een vriendin van mij
Corinne is haar naam
U ziet ze niet maar ze is daar met haar man samen
aan het sneeuwschoen wandelen bij hen in de buurt
ja in de buurt , zij wonen aan de rand van de Jura
het Zwitserse deel
ik koos deze foto omdat het past bij de pps
geniet zou ik zeggen

  photo 01121310_zps2869f445.jpg

katten en vrouwen
ook een leuk gezicht

  photo annnnd-strike.gif

 

wens U een fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “sneeuw – vrouwen en katten”

  1. Ontzettend mooie foto’s van in de sneeuw en een bijzonder leuke van de katjes en vrouwen,
    je hebt voor het slapen gaan nog een dikke glimlach verdiend Karel,
    wens je een goede nachtrust toe en morgen gezond weer op,
    liefs Greetje

  2. Mogge Karel,
    Prachtig mooi die pps in de sneeuw, wat maakt die man mooie figuren, en mmoie muziek van Adamo, ook al versta ik het niet, klint goed. Een 🙂 voor deze.!! En dan grote katten, kleine katten, stop ze in de wasmachin. Ohh jee, dat was een ander liedje. Grapje hoor. Maar is het je ooit opgevallen, dat alle katachtige wilde dieren RONDE pupillen hebben, terwijl wij onze poezen kennen met speetpupillen.??? Ik bedoel dus leeuwen, tijgers, panters enz. alle hebben ronde pupillen. De pps is is heel mooien dus ook een 🙂 waard.!!!
    Jij slaap zeker al, maar ik ga zo ook, eens vroeger naar m’n bed. Morgen terug naar de dokter voor m’n voet.
    Wens je een fijne dag, en mak an maat, geniet van je vrije dagen.

  3. Einen schönen Tag lieber Karel schön mit dem Schnee und Katzen,wieder toll gemacht.Wir fahren Morgen zur Ahr da Wetter ist ja hier sehr schön nicht Kalt kein Schnee.Liebe Grüße von mir.Gislinde

Geef een reactie

