als alleen op de wereld

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

ik ben een weekje vrij
en zodoende blij
🙂
gister druk met het HH
vandaag zie ik het wel
gister zat ik ook ff in wat pps archieven
en zag er een over het mooie Schotland
en dat bracht mijn gedachten terug naar 1997
nu als was het de dag van gister
wat heb ik daar genoten toen ik daar rond fietste
vaak als hier onder , alleen op de wereld
samen met wat schapen

  photo RondjeNoordEngelandenSchotland8-97097_zps6ea32d14.jpg
ja uit die tijd is ook mijn bijnaam
fietszwerver ontstaan
🙂

katten in de sneeuw
ook een leuk gezicht

  photo cat-in-snow.jpg

 

wens U een fijne dag

liefs

karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “als alleen op de wereld”

  1. Mogge Karel,
    Scotland is prachtig, ook op de pps weergegeven. Helaas niet veel moterways (M) wegen. Voor een fietser geen probleem, maar vond het zelf op de 2 baans wegen ook geen probleem, met de vrachtwagen. Ja een heel mooi land en natuurlijk een 🙂 waard. Ook het poezen ppsje is heel leuk, in de sneeuw en ook daar een 🙂 voor
    Zal kijken of ik de mails vannacht weg kan doen, zal er zo’n 60 zijn denk ik. Hoef toch niet op de afspraaktijd van m’n kameraad te rekenen, zal zeker wel 2 uur later wortden, of nog later. hihi.
    ens je een fijne maar vooral een rustige dag. mzl.

  2. Never really found out how your course and test went for you … I bet you passed with flying colours … will come to Europe in May … flying with KLM … stop over in Amsterdam … hoping to meet you there for a few minutes … Be well, eh? Loe, cat.

  3. dag Karel,
    heb ECHT genoten van de pracht beelden van Schotland,
    Heb er ooit eens een rondreis gemaakt van west naar oost en zag de fietsers en wandelaars eenzaam door de bergen……
    Een schitterend mooi land, beveel ik iedereen aan.
    Dacht toen dat je goedkoop whisky kon kopen, dus niet.
    Lieve zonnige groetjes en een fijne dag verder, Greetje

  4. Vragen staat vrij hè 🙂
    Och zou dan toch maar vluchtig zijn…
    Ja die naam was het en op een oude blogger maar die is verwijderd 🙂
    4 was teveel dus 2 opgeruimd…nu nog wel 4 maar dan 2 hier en 2 daar grijnzzzz
    Mzl

Geef een reactie

