wens U een fijn weekend

mogge lieve bezoekers van mijn blog

weekend voor U is daar
nee ik werk deze dagen weer
maar komend weekend is wel een lange
die begint maandag al
🙂

we krijgen wat winter
zegt men
nu ik laat U zien en horen
hoe mooi dat kan zijn als het niet op
 een vliegveld is
🙂

  photo ijsvisser.jpg

maar omdat het nu dus ook kouder wordt
zal ik U wat energie bespaar tips geven
🙂

  photo energiezuinig-koken.jpg

ps: geslaagd voor examen

ik wens U een fijne dag

liefs
karel

 

liefs
 Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “wens U een fijn weekend”

  1. Mogge Karel,
    jij natuurlijk ook een goed weekend, ook al moet je werken.
    Je heb me goed blij gemaakt, met de pps “Winterzauber”, mijn hart ging weer helemaal open.!!!
    Ik hou van das Süden von Deutschland, Österreich und die Swiss. Heb er zelf niet aangedacht om hem te plaatsen, door de vele mails. Hij is in één woord PRACHTIG. een dikke 🙂 ervoor.
    Ook de cartoon pps is lek natuurlijk en ook daarvoor een 🙂 .
    Ik ben eindelijk klaar met m’n achterstand, en kan aan de nieuwe partij beginnen.
    Maar ga zo wel eerst slapen, en vanmiddag wat in het huis doen, ookj al gaat het wat minder makkelijk. Een flinke ontsteking aan mijn hiel, wat niet makkelijk loopt.
    Pluk de dag en mak an maat.

    1. Hallo Rinus.. niet zo mooi joh. de ontsteking aan je hiel dat zal zeer pijnlijk zijn .doe je rustig aan .
      en hoopt op snel genezing gr Cees

  2. Hallo Karel ..prachtig allemaal ik heb genoten van de mooie afbeeldingen . de muziek die past hier heel mooi bij, ,Groetjes van Cees

Geef een reactie

