winterse buien , ik denk aan mooie stranden en glimlach

mogge lieve bezoekers van mijn blog

ik had een fijne dag gister
wat boodschapjes een wasje
en nog steeds bezig met de kamer hier
laadjes door snuffelen en nu eindelijk veel weg doen
U kent het wel , ff bewaren want je weet maar nooit
nu verdwijnt er echt veel

heb het vandaag over stranden
ja en wat voor U zult zich verbazen

en ik laat U een glimlach zien
U weet wel , die welke ik van mijn bezoek wil

Afbeelding1gre

ik zie wel weer wat vandaag brengt

maakt dit blog voor het eerst
in de editor van WP
daar ik melding had van photobucket
over iets als bandwith

nu ik hoop dat het werkt

neverforgettosmile
ff op alleen lezen klikken

ik wens U een fijne dag

liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “winterse buien , ik denk aan mooie stranden en glimlach”

  1. Nou ja ik wist niet eens dat er gekleurde stranden waren…maja ook een beetje ver weg 🙂
    Weer wat geleerd van je blogje…en ja hoor het werkt en een voordeel van wp is dat je het zelf kan testen…voorbeeld kijken en de linken werken of ze doen het niet hihi
    Nu 2e plaatje nog klikken…wacht ff
    En ja die glimlach kost ook nog eens niks…dus de mijn krijg je hiervoor…:)
    En hoezo was ik nog bezig…die stonden ingepland whahaha
    Slaap ze en 7 uur is kort hoor grijnzzzz
    Doei doei

  2. Prachtig al die gekleurde stranden, dit wist ik niet, maar ja….ik ben ook geen strandmens.
    Met het ppsje van Roosje heb je vandaag mijn dikke glimlach verdiend.
    Ga over een paar uurtjes naar het Int. Film Festival, tot morgen met lieve groetjes, Greetje

  3. Zo is dat morgen, dan ga ik je alvast heel veel s6 wensen…maar dat doe jij wel met je oogjes dicht toch? Dat is vast dagelijkse routine voor jou…dus een makkie.
    We horen het wel…mzl

  4. Hoi Karel,
    ja wat laat, Maar toch even nog een reactie.
    2 prachtige ppsjes over zand en glimlach, nou voor allenbei zeker een 🙂 🙂
    Plaatjes ervoor zijn ook leuk. Truste voor straks, als je tenminste kan gaan slapen.
    Zie zo wel je nieuwe blog. mzl.

Geef een reactie

