vandaag praktijk examen dus zeg maar een macro opname

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo de vrije dagen weer gedaan
en vandaag staat bij mij in het teken
van het praktijk examen slepen

http://youtu.be/4NODxI_2Hog

voor film klik op mijn mooie snor

toch ook even iets veel mooiers dan werk
macrofotografie laat zien dat kriebel beestjes
toch ook best mooi zijn
of mooi van lelijkheid

https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Macro%20fotografie.pps

ik wens U een fijne dag

liefs karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “vandaag praktijk examen dus zeg maar een macro opname”

  1. hihi je gaat een krantje lezen…en nee na de zoveelste keer weet ik nog niet wat je precies zegt…wel globaal…
    kissie draaien en schiphol oost…krantje lezen en mzl grijnzzzz
    s6 morgen en voor nu slaap lekker 🙂

  2. Mogge Karel,
    zo eerst een wat betere uitleg gegeven op mijn blog, over het hoe en wat, met de mails, en de pijnen die ik heb. zal over het laatste en over het nachtwerk wel een betere uitleg via mail sturen. Nu gelijk dit blogje reageren zo dat ik bij blijf. Het filmpje is goed duidelijk en goed te verstaan, begrijp wat je bedoelt. Ook de pps is mooi, met mooie muziek. Voor beide een 🙂 🙂
    Ik ga naar de keuken om eten klaar te maken, en te verorberen, want het word wel tijd om iets te eten. Ja alles later dan bij jou in de dagdienst. Maar ik ben het gewend, om op vberschillende tijden teeten, en daarbij gaat het werk voor het meisje, of te wel voor het eten, zo ben ik het gewend. Ik neem aan dat jij vaste etenstijden hebt, maar op de weg is dat anders.
    Ik wens je heel veel succes met je praktijk examen slepen, en hoop zeker dat je je diploma zal halen.!!!!
    Weet niet of je nog op bent, zo ja, dan welterusten en slaap lekker, en anders goede morgen, zonder zorgen.
    Pluk de dag, en nogmaals succes.!!!!

  3. Wünsche dir auch einen schönen Freitag lieber Karel,den pps konnte ich nicht öffnen mein P.C. spinnt schon mal wieder versuche es heute Mittag noch mal,bis dahin lieber Freund.Liebe Grüße Gislinde

Geef een reactie

