ja , hoe loopt het leven ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

de loop des levens
ik sta ff stil
rust en stilte
is wat ik wil

hoe kom je daar nu weer zo op Karel

nu ik houd van rust en stilte

kan er van genieten als ik door de natuur

fiets of wandel

ik vind dit wel passen ook bij de volgende

mooie pps ik u wil tonen

  photo naamloos.png
ff op alleen lezen klikken

en bent U het met mij eens
ik denk van wel

maar weet dit
ik houd ook van gezelligheid
vroeger ook van feesten en beesten
🙂
nu ff niet

ik wens U een fijne dag

liefs
karel

 

liefs
 Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “ja , hoe loopt het leven ?”

  1. Geweldig mooi Karel, beelden, tekst en muziek.
    Het is echt niet dat ik dit zeg omdat deze ppsx van mij is, was die van een ander zou ik het ook zeggen, dit maakt iets los bij mij…….
    sorry, word er een beetje emotioneel van……
    Je verdient een hele dikke dankjewel,
    liefs en een goede nachtrust toegewenst
    Greetje

  2. Mogge Karel,
    Een hele mooie pps van Greetje uitgekozen. Toevallig moet ik de woorden van Greetje herhalen.
    Prachtige Afbeeldingen, mooie tekts en een zalig muziekje. Ook ik hou van rust en stilte om me heen, maar soms zijn stormen ook wel eens tot mij gekomen, zoals op 31 Dec. Zeker en wel een grote 🙂 waard, ook voor Greetje.
    Jij gaat slapen zover ik begrijp.? welterusten maat.! Ik ga aan de mails en hoop ze diep in de nacht in jullie mailbox te kunnen deponeren.
    Pluk de dag.

  3. aha hier staat ie wel….jij geen feesten beesten meer…maar rust en stilte
    Dat is een groot verschil…nu die feesten bevallen mij wel maar de beesten laten we thuis…
    Weer een mooie…echt genieten is dit…en nu slapen hj
    Trusten

  4. Einen schönen Tag lieber Karel,sehr sehr schön Musik und Bilder ein großes Dankeschön an dich,habe im Moment nicht so viel Zeit bin an Hausputz machen Gardinen Waschen und alles was anfällt und zu allen übel ist mein Wäschetrogner kaputt bekomme Morgen einen neuen.Grüße dich noch lieb Gislinde

  5. Ha jij alweer de mailbox leeg…zaten er geen nieuwe in dan.
    Ja weet het niet want zover ben ik nog niet…eerst me rondje maken en dan zien we wel…maar denk dat ik met de foto’s aan de slag ga…mzl

Geef een reactie

