het was fijn en het wordt nog fijner

 

goeden dag beste mensen

maandag na een fijn vrij weekend
zaterdag was voor de boodschapjes
en de installatie van een nieuw modem
een met draadloze verbinding opdat ik deze kan
gebruiken voor mijn mobiel

zondag werd een dag van sport en sauna
wat ompielen op de pc
wat schaatsen kijken ondertussen
en natuurlijk lekker eten
ik had hachee gemaakt voor de 1ste keer
en gelooft U mij het was heerlijk
toch ff te weinig want het was bedoeld voor twee dagen
ach maak het wel weer een keer

ik zal weer naar het werk
ook al is het maar voor vier dagen
en dan 6 vrij
hihi
is te kort om al het moois
in de pps te bezoeken
dat ik blijf lekker thuis

 Photobucket

geniet de dag

liefs

Karel

 

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

4 thoughts on “het was fijn en het wordt nog fijner”

  1. Heerlijk… hachee, mijn lievelingsgerecht.
    Staat voor komende week ook in de planning en ook voor 2 dagen… of dat lukt????
    Weer een pracht van een voorstelling met hele mooie beelden.
    Welterusten Karel en een goede nacht toegewenst, liefs Greetje

  2. Mooie pps maar ik kuier ook heel graag in eigen omgeving rond ,hier is nog genoeg te ontdekken.Jij staat er dus niet slecht voor Karel..Veel vrije dagen is leuk om naar uit te kijken.
    Slaap lekker.

  3. Dat is nou jammer dat je iets te weinig had. Opgewarmde hachee is nog lekkerder.Je kan er natuurlijk wat aardappels en rodekool bij doen.Is het toch weer een maaltijd. Ik was ook wat aan het pielen op internet. Mijn eigen gemaakte filmpjes deden het niet op mijn e-reader. En raad eens programmaatje gevonden die alles omzet voor android. Kan zelf youtube filmpjes omzetten. Fijne dag Groetjes Anna.

Geef een reactie

