Landschappen

  jammer eigenlijk er was eens een Griekse man
die het niet zo op o.a katten heeft
wat doe ik ouwe dwaas zet iets neer met mooie Griekse fotos
met daarin steeds weer kerend een kat
en nu heeft ie het niet gezien
de arme man

 Photobucket

Landschappen
ik las in het weekend j.l  dat er lieve mensen waren
die door het weer aan landschappen dachten
nu ik ben benieuwd of ze aan deze hier dachten
zijn hele mooie en interessante bij
vind U ook niet

ik wens U een fijne dag

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “Landschappen”

  1. Om overheen te vliegen oke….maar ik ga toch voor de platte hjKort even en slapen…doei maatje trusten en tot morgen!

  2. Zag nu je reacties pas…Maak je niet zo druk…je kan nooit alles bijhouden…En wij snappen best dat je onder werktijd….ook moet werken whahahahahaWat een reactie, maar oke als het stil is ben je of aan het werk of betti ligt dwars.Liefs en nogmaals trusten.

  3. Goedemorgen Karel.. Hihihihih ja die arme griekse man… Komt me ergens bekend voor.. gna gna. Nee Milli moet helemaal niks van dieren in huis hebben. Ligt aan hem hoor niet aan zijn afkomst… hihihihi. De cavia,s is tot daar aan toe kunnen niet bij hem komen… maar kleine Domino vond papa ook wel erg interressant. Vooral zijn voeten dus de arme jongen heeft het hele weekend met de voetjes van de vloer gezeten hihihihihi………………………………….

  4. ………………….. en mem zo,n lol … gna gna. Maar eh bedankt even voor het vertalen van de mail want ik kwam er even echt niet uit. Moet ik daar maar weer even mee aan de slag.. Hopelijk is het snel opgelost dan. We zien het wel. heb je gister nog even terug gezwaait op je trekker..??? hihihihi. Geintje. He ik wens je een hele fijne dag en we horen.

  5. Mogge Karel,Ik ben mijn kooi al uit maar ben nog niet wakker.Het is idd prachtig weer zo te zien.Hahaha..wie is de griekse man????Er stonden zoveel katjes op de pps.Deze is ook weer bijzonder mooi en de natuur is wonderlijk.Ga jij je tuintje nog in?Groetjes.

  6. goedemorgen karelzo ik ben er weer hoor,ziek zijn is niets voor mij,maar ja gisteren won het dan toch van mijvandaag weer een half volle accu,dus we scharrelen de dag wel weer doorhoop morgen weer mijn smaak en reuk terug te hebben,maar ja het stromende water uit de neusvertroebelt het nog een beetje hihi,maar ik kan mijn kop weer tillen hihi

  7. vandaag een heerlijk zonnetje erbij,dus de was kan naar buiten,marten had ook alweer een tas volmakkelijk hoor,zet hij gewoon bij de achterdeur neer en fonnie vind het wel hahaach doe ik gelijk mijn was erbij en de machiene draait wel en de zon droogt het vandaagvoor jou misschien een rondje door je tuin…wens je een fijne dinsdag toe…liefs en groet van mij

  8. Hele mooie pps ik heb er van genoten! Ik wens je een fijne dag, het zonnetje is al aanwezig maar ook nog wel wat wolkjes aan de lucht.Geniet van deze dinsdag, dat ga ik ook doen. Groetjes

  9. Ha een spacebreak…moest lachen…heb op mijn oude space de baner veranderd en wat denk je…Give me A break whahahahaNu kan ik beter zien dat het mijn oude space is…en ja hobby is hobby dus ook de zijkanten veranderd whahahahaDus als die ooit weer open gaat is het een vernieuwde space…Wandel ze…en bij de bouw op afstand blijven, je weet maar nooit.Fijne dag en grtjes vanaf hier…zonneke schijnt en ik ga ramen lappen boven whahahahahaMet het goede been uit bed gestapt ???

  10. Hihi moet niet gekker worden…bij mezelf reageren en nu kijken waar die had moeten staan….Maar jij had het gelezen whahahahaIk loop dus achter want je bent al op weg naar je werk…zal ook eens wat gaan doen en laat de space voor wat het is…doei en mzl

  11. Hoi Karel,Arme jij..is je suup dicht..hahaha..Ik wist dat je Milli bedoelde..hahaha..hij houdt zijn poezelige voetjes weg van het andere poezelig skeetje…Gelukkig is Neil dol op katten maar in het begin niet zo heel erg.Meer een hondenman.Maar nu kan hij niet meer buiten ze.Werkse en ik hoor wel weer als je een spacebreak hebt,,hahaha..mzl.

  12. Ja arme jij hihiBalen hè dat Betti dwars ligt…heb je het als je thuiskomt weer extra druk…Heb het bij corry gedropt en tja de rest leest het maar bij de updates.Etenstijd hier…belachelijk dat ze net de winkel gaan sluiten als jij boodschapjes wil doen…liggen ook al dwars dus.Nu jij zal toch wel wat te bikkelen vinden daar op de plaza….dus mocht je iets vinden smakelijk…grtjes

  13. DIT PLAATJE IS OOK MOOI…. IK WAS VANMIDDAG TE WINKELEN IN DE STAD EN LEKKER VAN \’T ZONNETJE UIT DE WIND, GENOTEN!!! KON ZELFS ZONDER JAS, DAT IS NOG NIET EERDER HIER GEWEEST, WIJ ALTIJD FLINKE GR\’TJES LAGER HÉ… AFIJN JIJ VAST NU AL VRIJ VAN JE WERK… EET SMAKELIJK ALVAST!!! ;)) O JA, DRAAI DE KRAAN LEKKER LANGZAAM UIT, GIL NAAR DE DEUR BIJ NELLIE IN SPACE, DE JEHOVA\’S NAAR DE BUREN STUREN, HAAL JE WAS AF VAN DE LIJN, LOLLL… MAAR VANAVOND HÉB IK HOOFDPIJN, LOLLL… ;))

  14. Niks mis met je zelfbeeld whahahahahaMaar dat wisten we al…je hebt ook zo\’n mooie foto in me gbje geplakt….Dus bewijs geleverd zou ik zeggen hihiHey maatje trusten en slaap lekker

Geef een reactie

