Auto te koop

Dit is een recente advertentie in een Iers dagblad . . . !

 

Blauwe Volkswagen Golf, bouwjaar 1985

Slechts 15 km gereden

Alleen de eerste versnelling en de “achteruit” zijn gebruikt

Er is nooit hard mee gereden

Originele banden

Originele remmen

Originele brandstof en olie

Eerste eigenaar en chauffeur

Te koop wegens personeelsinkrimping

 

Zie bijgevoegde foto.

 Photobucket

 

 

 

 

 

 

 Photobucket

natuurlijk nog een ongelooflijke pps verstopt
gnagna

fijne dag nog
liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “Auto te koop”

  1. Nou dat is een lekker begin van de ochtend haha tjee heftige pps !!! Lijkt wel op die hitsige hengst bij Gerteke haha! Mooie dag Karel lekker gaan met die banaan oefff!

  2. Moge Karel,Zo…..hahahaha..dat is een flinke jongen..haha…Het is nog vroeg maar ik zit hier met een grote grijns.Proost voor straks met je eerste bakkie.mzl.

  3. die heeft in ieder geval geen wasmachine nodig Hij loopt wel voor l*l. heb mog een kleptoppie op reserve dus ben niet van space weg te slaan 🙂

  4. Goedemorgen Karel.. Hihihihihi, chauffeur zijn op zo,n eiland wordt een lekker lui leventje dan.. Moet ik maar niet naartoe… ook nog zeeziek. moeten we niet hebben. Heb zelf al een zieke thuis.. Ritza was gister al snot verkouden en gisteravond wat koortsig.. en slecht geslapen. Vanmorgen weer allemaal slijmetroep opgeven. Moet ze overgeven maar komt allemaal van die troep uit.. Knapt ze nu weer op maar ze blijft lekker thuis.

  5. ………………………………………….. Ik ben mijn ding even aan het doen maar nu eerst even een krabbel bij jullie langs brengen.. Ga ik je nu een hele fijne vrijdag wensen en we horen

  6. Hoi Hier ben ik weer.Mijn schuitje is gezwabberd en ik heb er een puts water over gegooid..hihi..Nog even naar de blote pielemans gekeken,je moet maar durven.Maar voor de auto heb ik ook interesse..haha…Straks naar de suup voor mij en de buuf.mzl.

  7. hadiekaZie dat je aardig aan het klikken ben geweest…en niet alleen bij mij hihiLeuk die wandelingen door je plaatsgenoot…had jou idee kunnen zijn…En die serene rust is over hihi Ikke ben er weer grijnzzzzzzzzzzzzzzFijne dag maatje

  8. Ha Karel aan de reakties te zien kan oma maar beter niet kijken zou me dood schrikken denk ik grinn.Mij pctj is echt het neusje van de zalm groot scherm met de vingers klikken, maar is wel wennen en alles zit nog op de oude p.c. plaatjes enz. dus kan nog niet zo heel veel. Wandel en fiets ze.doei doei.

  9. De ingelijste aangekomen ???Ben nu toe aan klikken…eens even kijken wat je in de aanbieding hebt…Zelf ben ik klaar met de lijsten vullen en die blijven staan zolang de linken werken hihiDus de nieuwe space is HELEMAAL klaar..Oja met de mail kan je er ook een paar weghalen hoor grijnzzzzzz4 x is wel veel van het goede whahahahahahaDoei doei geniet van je serene rust…mzl

  10. Ha die van linksonder staat op mijn verlanglijstje…als vakantieland…Niks mis mee wat er rechtsonder staat ook niet whahahahahaga verder…klikken

  11. ha jij kan ook mooi vertellen…ik heb ze WEL maar welke laat ff ik in het midden hjOja een plaatje gepikt voor mijn www op hyves….Werk ze…

  12. whahahah karelde wagen is leuk, wil hem wel.maar die pps….oef zag het pas later dat hij geen zwembroekje aan had.amai, was een behoorlijke olifanten man…whahahahahwe gaan goed het weekend in.een heel fijn weekend.liefs els

  13. LEUK GEDAAN!!! ;)) BEST GEZELLIE ZO\’N EILANDJE, DAAR KAN TENMINSTE GE-BBQ WORDEN, LOLLL… DAN \’N LOTERIJ EN DIE AUTO VERDIENEN ALS BOUWPAKKETJE, WHOEHAHAHAHAHAAA…. FIJN WEEKEND KAREL, DOEGGIESSSSSSSSSSSSSS… O JA, VOOR ZODREKT TRUSTUHHH,,, ;))

  14. Goedemorgen Karel.. Eerst maar even een krabbel en straks maar even kijken wat je allemaal weer verstopt hebt onder je plaatjes.. Ben wat aan de late kant maar na weer een onderbroken nacht was het vanmorgen beroerd van bed komen hoor. Ritza was vanacht om half 4 weer in de baan, overgeven en zo hoesten weer. Maar ze is er wel van opgeknapt zegt ze nu zelf. Ja ja zit ook al weer beneden. Jij vandaag weer aan het werk neem ikaan?…………………………………..

  15. ………………………………. t,veetje in je trekker kun je vanmiddag mooi voetbal gaan kijken hihihihihi.. grote jumbo op de trekhaak gna gna. Milli zal er vanmiddag ook wel voor gaan zitten en verder zien we wel wat de dag komt brengen. Wens je een hele fijne zaterdag en we horen

Geef een reactie

