Extreme … maar wel gein

lieve mensen wat was het een extreme week
hier op msn spaces
maar ik geloof dat het ergste weer geleden is
wil ik toch even bij het woordtje
extreme blijven
opdat U de week lachend kan beginnen
hoop ik dan toch
haha
 
 Photobucket

had ik onderweg van station naar huis vanavond nog iets leuks
ik loop altijd is een minuut of 10
net voor ik een straat over wil steken hoor ik vreemde klanken
kijk om 2 zwarte medemensen 1 te voet 1 met fiets
en gelijk wist ik dit komt niet goed dus ik bleef staan kijken
voetganger geeft fietser een zetje maar die valt gelijk bijna om
maar voetganger was al door gelopen de andere kant uit
de fietser probeerd met zo een grote sporttas om zijn nek op de fiets te komen en weg te fietsen
het zag er zo komisch uit ,maar ik stak de weg over en zeg ik ben een goede fietser
en lag gelijktijdig die tas midden op het stuur en zeg nu trappen
en ja hoor hij reed zo weg ging een bocht om ens tak nog een hand op
en ik ook , en ik zeg U gaf een voldaan gevoel
en nu ga ik slapen
vandaag rooster vrij dat heb alle tijd
of fietsen – wandelen
of verder met het omzetten van wat meubeltjes

fijne dag nog
liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “Extreme … maar wel gein”

  1. Idd extreme…Jij de fiets op gang gebracht en zetje gegeven…ja je komt vreemde snuiters tegen op de weg hihiWie weet dacht hij dat ook…trusten

  2. Goedemorgen Karel.. Nou heb je nog een geluk , voor het zelfde had je de tas in je gezicht gekregen want tegenwoordig weet je het toch nooit ook al bedoel je het goed. Ik kon gister eerst nooit je adres invoegen van deze space, wilde gewoon niet toevoegen maar je ziet het, de aanhouder wint en dat was ik in dit geval hihihihi. He wens je een hele fijne maandag en we horen

  3. Ha die Karel.. Dus je huiskamer even aan het soppen en herindelen.. leuk werkje.. dat herindelen dan hihihihi. Ik ben klaar maar was vanmorgen ook al vroeg weer bezig. Net de boodschapjes gehaaqlt dus kunnen vanavond ook weer warm eten. Ja had gister iets op het beeldscherm.. dacht nog.. jee alweer een vlek maar scheen dus jou offline bericht te zijn hihihihi. He Karel we horen.

  4. Hoi KarelIk zie dit hier ook vaker hihihier leren ze de asielzoekers ook fietsenje ziet ze rechts en links fietsen en soms door het middengeef je een signaal….belletje weet je nooit welke kant ze op gaanMaar mooi dat je hebt kunnen lachen en helpen!!fijne dag nog.

  5. Ha en jij dacht dat ik niet geklikt had op ja apie…tuurlijk wel en schrikken was dat hihiZat buiten met mijn krantje…heerlijk zonnetje dus de ramen wachten maar een dag gringrinAls de zon er is genieten toch?De zusjes hebben mijn spaceje nog niet gevonden…maar de vriendjes zijn weer toegevoegd…hoop dat ik niemand vergeten ben, maar die melden zichzelf dan maar als ze in het lijstje willen staan.Wens ik je een fijne HHdag….mzl

  6. goedemorgen karelheerlijk je hebt weer een goede daad gedaan,wat zal je lekker hebben geslapendus je kamer weer even anders ingericht,maar de tv voor het raam is wat vreemd hoor hahaof wil je de overburen het voetballen laten zien????geintje hoor,ja lekker zo nu en dan even alles anders zetten,heb je steeds een andere kamerhe karel wens je een fijne maandag toeliefs en groet van mij

  7. Heel extreem ;-)! Je hebt gisteravond een goede daad verricht en even een fietser op weg geholpen.Groetjes en een fijne vrije dag!

  8. Wat lief van je Karel , Goede daad verichten mag je ook best wel trots op zijn toch.Ik ga straks even 2 foto\’s van Max op mijn space zetten .Hij is er helemaal klaar voor …….waarvoor………voetballuuuuhhhhhh.Alles in mijn tuin is bijna Oranje ……nou ja vooruit maar .Fijne maandag Karel .Liefs Ineke

  9. Ha was vergeten te zeggen dat al je iemand uit msn verwijderd ze ook gelijk geen vrienden van de space meer zijn….snikkerdesniksnik je hebt nellie weggegooid ???Of toch niet…hihi zal eens ffkes kijken.Ramen zijn klaar en nu heerlijk in mijn eentje buiten in de zon…want ja er moet voetbal gekeken worden maar niet door mij grijnzzzzzzzzzzzzzmzl

  10. ha dat kan niet als ik op je space kom met nellie staat er boven dat we al vrienden zijn…is ook zo dus laat maar lekker gaan hihiDus jij een beloning voor al je werk en dat is……………………..nasi?Grtjes

  11. Is idd erg rustig…denk dat iedereen voor de buis heeft gezeten…en ja ze hebben gewonnen whahahahaHeb iets toegevoegd bij het voetbalblogje…kwam net binnen en is actueel…Smakelijk en wat lijkt het zo groot…maar waar moet je nu zelf hangen hjMzl

  12. En de hele portie op?In 2 of 3 keer hihiDacht dat ik al geweest was maar werd vast afgeleid…de ramen blinken en toch heerlijk buiten gezeten ook nog.Tot 8 uur…heerlijk…zou het dan nu de goede kant opgaan met het weertje?Morgen is corry er weer…denk dat iedereen vandaag aan het genieten is geweest van voetbal en buiten van het mooi weertje.Tukkie al gedaan? ff gluren hihiGrtjes

  13. hoiiiiiiiiiiiiiiiiii karelben ik dan, heb nog wel een poging gewaagd op de andere space, maar helaas.de man kon fietsen omdat jij zijn tas op het stuur zette en hem aanmoedigde…corrigeer me als ik het verkeerd heb begrepen.maar kan het ook zijn dat die man dacht, vlug op de fiets voor die blanke poeperd…whahahahahhageintje karel.denk dat ik al weer teveel getypt hebt, maar dan doe ik het wel in 2keer.nog een hele fijne avond.

  14. hihi een fijn plekje dus…Niet TE veel groeit buikje van whahahahahaOja na 3 keer space niet beschikbaar ben ik er nu toch…denk dat ze niet willen dat we vriendjes zijn…pffffttt vlieg weer van hot naar haar…Een space is volgens mij toch makkelijker grijnzzzzzzzzzzzzmaar klaag niet het begint weer te lopen met de reacties en das dan weer gezellig…mzl

  15. 1 bordje ipv 3 werkt gegarandeerd…Maar je had het verdiend vandaag zei je. Begint een beetje te lopen allemaal maar volgens mij zijn ze nog steeds bezig…dus wie weet wat we nog krijgen.Gister waren ze met de vrienden bezig…hoop wel dat er met onze nieuwe spacejes niks meer mis gaat…al was ik straks ook even IEMAND hihiff kijken of het niet te lang is want straks bij tante moest het in 3 keer…lijken jou bordjes wel whahahahaMzl

  16. Moet niet gekker worden hier…had een blogje onder me muis en nam het mee naar mijn nieuwe space…En wat denk je vergeten dat ik het gekopieerd had en nu is het foetsie….grrrrrrKan het ook in de mailbos niet meer vinden dus balen…maar we hebben nog keus genoeg dus nemen gewoon een ander whahahahacam ligt eruit…hihi nu dat weer…mzl

  17. Zal ook eens kijken of ik haar weer toe kan voegen…tru staat er ook weer bij.Zou jammer zijn om rian nooit meer te horen. Toch…zoek ook me mandje op…trustenEn doe corry de groeten als je haar tegen het lijf loopt whahahahaha

Geef een reactie

