terugreis

zo luitjes

ff mak an met me hoor šŸ˜
na 2 schitterende dagen was ik bij half 2 weer terug thuis
de dames zetten mij af bij het station van Mechelen
zij verder naar het hoge noorden , ik zou van Antwerpen met de trein van 12:44 uur via Schiphol naar Hilversum , maar nam een trein 2 uren eerder
die ging stuk en maakte Rotjeknor als eindhalte , mij maakt dat niet zoveel uit , maar velen waren op weg om een vliegtuig te halen šŸ™‚

terug thuis kijk ik op de mobiel mijn reis ff na voor ik het van de mobiel verwijder , wat schetst mijn verbazing , als ik lees dat de geplande rit was uitgevallen , ach wat jammer nou , ik ben al thuis šŸ˜šŸ˜

zo nu zal ik eens de foto’s bekijken en in een album plaatsen
ook wat filmpjes , waarvan de 1ste hier nu , echt een verkoelende

zo ik ga uitrusten en de rest van de foto’s en filmpje bezien

lieve groet

Karel

Auteur: Karel

what about me ?

44 gedachten over “terugreis”

      1. O dat wist ik niet , de trein die ik nu 2 uur eerder had ging ook stuk , en reed niet verder dan Rotterdam
        ik had een geluk dat ik de eerdere nam

        Geliked door 1 persoon

  1. Ja die was mooi en de dames zochten zeker verkoeling šŸ˜‰
    Je kreeg lesje vis eten…of kijken
    Zal de keuken in voor onze bloemkoolrijst met ovengroenten en ras el hanout
    Smakelijk en fijne avond

    Geliked door 1 persoon

    1. ja zo was de reflectie een x leuk šŸ™‚
      vis eten kan ik al šŸ˜
      ik haalde net ff portie chinees , morgen weer boodschappen doen
      wat voor ras is dat , die el hanout šŸ˜²
      smakelijk en fijne avond

      Geliked door 1 persoon

    1. dan je wel šŸ™‚ , nu kwam de weerspiegeling ook eens leuk uit šŸ™‚
      ja een gelukje zeker
      die rust heb ik echt nodig ook , en het nagenieten gaat nog ff aanhouden

      Like

    1. ja ik had het geluk dat ik wat uren eerder kon dan op m’n kaartje stond šŸ™‚
      het was er geweldig mooi , 2 heerlijke dagen in 2 mooie tuinen
      fototjes komen nog

      Like

    1. ik vermoed dat de eenden die zo’n kabaal maakten het niet eens waren met de duiker die de ramen kwam zemen šŸ™‚
      ach echt lang valt wel mee , een anderhalf uur van Antwerpen naar Schiphol , ja ik was wel wat gaar , maar dat was van 2 dagen rondstruinen in dierenparken er bij šŸ™‚
      maar wat was het mooi

      Geliked door 1 persoon

  2. Ik weet waar je dat gefilmd hebt, ik zag het ook al met die duikers. Ik herinner me dat er Ć©Ć©n ‘boze’ vis is in de aquarium. Ben de naam vergeten, maar die moest apart eten krijgen?

    Geliked door 1 persoon

  3. Het reizen via het spoor zorgt wel eens voor verrassingen.
    Gelukkig ben je weer gezond thuis gekomen.
    Mooie steur in het aquarium, nu nog in de rivieren. Hans

    @ wat een mooie zomerse dag was het vandaag.

    Geliked door 1 persoon

    1. dat doet het zeker Hans
      ik heb gelukkig aardig wat ervaring met en OV , dus ben niet snel meer verrast šŸ™‚
      nu was ik blij dat ik uren eerder de trein had šŸ™‚
      ja zeker mooie visjes hƩ die steuren , ook in de rivieren zijn er al gespot

      @dat was het echt wel hƩ pppfffttt

      Like

    1. dat mag je wel zeggen Riet , reiskosten miniem , 2 parken gratis in , heel goed gezelschap en mooi weer
      maar je zegt het goed heel erg moe , denk wel hond en kat samen zo moe pppfffttt
      dus alleen ff het nodige doen , buiten de wijkkrantjes rondbrengen , fijn in de ruststand

      Like

      1. dat heb je goed gezegd , en sinds een copd therapeute tegen me zei , “zit ” neem ik ook m’n rust , en weet je , dat bevalt me goed šŸ˜

        Like

  4. Goedemorgen,

    Gelukkig ben je op tijd thuis gekomen. Je hebt heerlijk gehad. Twee dagen. Filmpje is zeker apart om te zien. Vooral donkere vis. Reizen is altijd wel wat. Moet wel rekening houden. Ook als je ergens toe gaat. Dan kun je gewoon in de gaten houden met mobiel. Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

    1. mogge Yova

      ja ik had geluk en was al thuis šŸ™‚
      het waren heel fijne dagen , mooie parken mooi weer en fijn gezelschap
      ja leuk filmpje hĆ© , je ziet de dames aan komen lopen in de weerspiegeling šŸ™‚
      mooie grote Steuren en mooie eenden en de duiker šŸ™‚
      klopt reizen is soms wat lastig , maar ik ben veel gewend

      geniet de dag

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.