Olianten en Leeuwen voeren

zo luitjes

ik ben in de war , was al in het buurthuis vanochtend om de wijkkrantjes te halen en rond te brengen , blijk ik de email verkeerd gelezen te hebben pppffftt
komen pas de 25ste , ook goed
dus kan ik mooi ff hier wat moois laten zien , na een lekker broodje liepen we stukje terug naar de Olifanten , die werden voorgesteld en kregen gelijk wat lekkers , er is sinds kort een nieuwe man Sibu , en we hoorden dat hij al met de 3 dames gepaard heeft , dus wie weet over lange tijd 3 kalfjes daar te bewonderen 🙂
genoeg gekletst
ff stukje lopen langs de Giraffen en Gieren als ook de enorme horen van de Watoessirunderen en Grote Koedoe 

er is aardig wat volk om te luisteren en kijken , jammer is dat de Olifanten niet gingen zwemmen , zelfs voor hen nog wat frisjes 🙂 , maar dan zie je ze wel beter dan nu met de flinke afrastering er voor 😁
dat geluk hebben we vast een andere x wel weer

ik zag het nieuwe onderkomen van de Leeuwen al eens , voor de dames was het nieuw , en we troffen het nu , want ze kregen ieder een gans te eten , zo hoorde ik van een vriendelijke vrijwilliger
de zwarte stippen op het glas was niet mijn idee hoor

zodra de verzorgster weg is komen ze smikkelen en smullen

voor het albumpje klikt U op deze mooie bloem

ik wens U een fijne dag
lieve groet

Karel

Auteur: Karel

what about me ?

32 gedachten over “Olianten en Leeuwen voeren”

    1. ja best leuk zo , ik hoopte natuurlijk wat mooie brullen te zien en te horen
      blijkt dat die stippen het maken van oogcontact met de dieren bemoeilijkt

      Like

      1. ik heb geen vakantie dagen meer
        zal zo een broodje eten , morgen weer eten halen en kokkerellen
        jullie weer richting zee voor een visje denk ik
        smakelijk en fijne avond

        Geliked door 1 persoon

      2. Niet te ver vanavond en of het een visje word is de vraag. Het is 37 graden en morgen ook nog.
        Dan gaat het terug naar 29…te heet nu om iets te ondernemen pffttt
        Smakelijk en fijne avond

        Geliked door 1 persoon

    1. ik kan mij gelukkig afsluiten voor die herrie , maar Melody beslist niet en die is dan snel weg
      kinderen zijn en blijven kinderen , helaas luisteren velen niet meer naar ouders of begeleiders 😦
      ik hoop dat je het geluid ff uitdeed en alleen van de beelden hebt genoten

      Geliked door 1 persoon

    1. ja er waren veel schoolreisjes 🙂 , ik kan me afsluiten voor die herrie , maar Melody beslist niet , als het ergens binnen is , is zei snel weg
      nou als je voor dat glas staat zie je niet zwarte vierkantjes wel hoor , maar wij goede fotografen 😁 , komer er wel langs 🙂

      Like

      1. Precies, blanco glas is voor dieren altijd lastig, ik heb hier ook wel eens een vogel tegen het serreglas aan zien knallen. Kan me ook voorstellen dat een leeuw in volle vaart tegen zo’n ruit aan zou knallen wanneer hij een prooi ziet staan achter dat glas.

        Geliked door 1 persoon

  1. Misschien is het de De 25ste wel heel mooi weer om het wijkkrantje rond te brengen.
    Het zijn mooie katachtige, maar niet voor in huis. Hans

    @ er zijn mensen die de bijzondere dagen belangrijk vinden en het voor elkaar krijgen dat andere gaan volgen.

    Geliked door 1 persoon

    1. ha die Hans

      ja vast wel mooi weer dan , want dan ben ik en de dames in Antweroen zoo 🙂
      de krantjes mogen wachten tot de 27ste 🙂
      prachtige dieren zijn het hé die wel heel grote poezen , nee die moet je niet eens als huisdier willen

      @ zal vast wel , ik moet altijd aan een verdienmodel denken bij dat soort dagen
      misschien heb ik het wel mis hoor

      Like

    1. ja wat zijn ze toch mooi hé Bea
      inderdaad , er waren geloof ik 11 bussen met kinderen op schoolreisje , ik kan mij gelukkig afsluiten van de herrie , Melody red dat niet , buiten valt het nog mee , maar is het ergens binnen , dan is zij er snel weg
      jij hebt natuurlijk ook geen schoolreisjes meer hé 😁

      geniet de dag

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.